مرتضی عزیزپور
از سوی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین صادر شد؛
معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین از هموطنان عزیز داخل و خارج از کشور دعوت می نماید با حضوری آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات یکبار دیگر تجلی بخش غیرت و اقتدار ایران اسلامی باشند و دشمنان را ناامید سازند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت انتخابات 1400"حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد، دوستان شما را خوشحال و دشمنان شما را ناکام و بدحال می‌کند. "
(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

انتخابات نماد مردم سالاری دینی و ثمره انقلاب اسلامی است. تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌ها در مشارکت حداکثری مردمی است که با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌ها در انتخابات رأیشان به سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی و برای مشروعیت بخشی، افزایش اقتدار و امنیت داخلی و بین‌المللی بوده و پای نظام مردم‌سالار دینی خود ایستاده‌اند.
دشمنان ایران اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود از جمله رسانه‌ای و مجازی تلاش می‌کنند، در آستانه مهیا شدن مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در مشارکت حداکثری در انتخابات روح ناامیدی و یأس را در جامعه تزریق و با ایجاد شائبه در فضای انتخابات زمینه سوِء استفاده دشمنان ایران اسلامی را فراهم آورند. اما مردم کشورجمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همه نقشه‌های شوم دشمنان را بی اثر ساخته است و در حماسه ۲۸ خرداد بار دیگر اثبات خواهند کرد که بر آن عهدی که با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله) و شهدا بسته اند باقی می‌مانند.
همه می‌دانیم انقلاب اسلامی ایران دشمنانی دارد که همواره بدنبال نقشه‌های شوم برعلیه میهن عزیز ما می‌باشند لذا وظیفه یکایک ماست تا دراین برهه نیزبا افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰، موجب یأس و شکست استکبار جهانی را فراهم آوریم.
معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین از هموطنان عزیز داخل و خارج از کشور دعوت می‌نماید با حضوری آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات یکبار دیگر تجلی بخش غیرت و اقتدار ایران اسلامی باشند و دشمنان را ناامید سازند.
و من الله التوفیق
1400/03/25
ارسال نظرات