خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: انتخابات پیش رو، تقابل بین گفتمان انقلابی و غیر انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش بصیرتی با حضور اقشار بسیج و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با سخنرانی حجت الاسلام محمودی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در سالن 9 دی سپاه ناحبه فیروزآباد برگزار گردید.
حجت الاسلام محمودی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس، در همایش بصیرتی با اشاره به 42 سالگی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به فرمایش امام علی(ع) که می فرماید: «رحم الله من علم من این و فی این و الی این» باید 42 سال گذشته انقلاب اسلامی را تحلیل کنیم تا ببینیم در چه وضعیتی قرار داریم تا بتوانیم برای آینده تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه باید به انقلاب اسلامی از نظر بین المللی و داخلی نگاه بیندازیم، تصریح کرد: در عرصه بین المللی انقلاب اسلامی به مراتب قدرتمندتر از سال های گذشته است و جبهه استکبار شامل سه محور غربی، عبری و عربی ضعیف تر. امروزه هژمونی آمریکا شکسته است، اسرائیل نتوانسته بیش از 12 روز در برابر غزه مظلوم مقاومت کند و عربستان در باتلاق یمن گیر کرده است و ایران با رشادت میدان دارانی مانند سردار شهید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را تقویت کرده است. در عرصه داخلی طبق فرموده مقام معظم رهبری در بخش هایی که تفکر انقلابی حاکم بوده موفق عمل کرده ایم و در بخش هایی که تفکر انقلابی حاکم نبوده است، موفق نبوده ایم.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: امروز در عرصه انتخابات باید به گذشته نگاه کنیم و درس بگیریم تا آینده را بسازیم. انتخابات 28 خرداد، انتخابات ساده ای نیست؛ عرصه تقابل گفتمان انقلابی و غیر انقلابی است. در گفتمان غیر انقلابی شعار اول این است که دشمنان انقلاب قوی هستند، شعار دوم این که ایران ضعیف و فاقد هنرمندی و پیشرفت و شعار سوم این که راه حل مشکلات کشور در خارج از کشور و دست گذاشتن در دست کدخدا است. در مقابل جبهه انقلابی قرار دارد و در راس آن مقام معظم رهبری که می داند و آشکارا می گوید دشمنان روز به روز ضعیف تر می شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر افزود: ما در عرصه داخلی مشکلاتی داریم که مشکلات و بیماری های مزمن است. جبهه انقلابی می گوید این مشکلات راه حل دارد و راه حل آن در داخل کشور است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با تشکیل دولت جوان انقلابی حل خواهد شد.
در ابتدای مراسم نیز سرهنگ رضایی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن خوشامدگویی به حضار و گرامیداشت مقام شهدا، با اشاره حضور 85 درصدی مردم فیروزآباد در انتخابات سال 96، ابراز امیدواری کرد با تلاش های انجام شده در قرارگاه روشنگری در سطح شهرستان، در 28 خرداد شاهد حضور حماسی و بیعت دوباره مردم با امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خامنه ای(حفظه الله) خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها