بیانیه مشترک هیأت مذهبی و ستایشگران بام ایران؛
دربیانیه مشترک شورای هیئات مذهبی،بسیج و کانون مداحان بنیاد دعبل خزاعی استان پیرامون انتخابات 28 خرداد آمده است:حضور حداکثری در انتخابات لبیک گویی به فرامین امامین انقلاب،دشمن شکن و عزت آفرین است.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۵۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ درآستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 1400، شورای هیئات مذهبی،بسیج، کانون مداحان وبنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد دهه کرامت،بیانه مشترکی صادر کردند، که با هم مطالعه می کنیم...

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

مردم آزاده و سربلند ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون،با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات ها، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران اسلامی افتخار و عظمت آفریده‌اند،بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ی بی بدیل دیگر خلق کنند.

سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری درحالی برگزار می گردد که سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی را حرم الهی می دانست،درمیان ما نیست  ولی با تمام وجود او و دیگر شاهدان گلگون کفن ایران اسلامی نظاره گر رفتار ما هستند، ما که در مراسم تشییع ماندگار و شکوهمندانه آن شهید سرفراز با تمام وجود فریاد می زدیم که هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی هستیم،اینک باید حرفمان را به عمل تبدیل کنیم و لباس پر افتخار دفاع از حرم برتن کرده و مدافع حرم شویم و دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده ی راه سیدالشهدای مقاومت باشیم،تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ و تاریخی به ثبت برسانیم و با همت شایسته و اقدام بایسته،امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم و با حضور حماسی،پرشور و حداکثری در پای صندوق ها و انتخاب اصلح براساس شاخصه های امامین انقلاب  نقشی از فردایی عزتمندانه را برای ایران سربلند و کشور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ترسیم کنیم.

 حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام خمینی (ره)،لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین،گامی بلند و موثر در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند، چنان که مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: " انتخابات پیش رو بسیار مهم است. هم از جنبه خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می شوند و در دستگاه اجرای کشور یک نوسازی صورت می گیرد و نفس تازه ای به دستگاه اجرایی داده می شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است"

جامعه ستایشگران،شاعران آئینی و مسئولین هیئات مذهبی استان چهار محال و بختیاری،با تعظیم و تکریم ملت سربلند، خود را برای حضوری دشمن شکن و آگاهانه در انتخابات پیش رو آماده ساخته و همراه با سیل خروشان آحاد ملت شریف ایران، با مطالعه و شناخت کامل به کاندیدای اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از مسائل فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی، رأی خواهند داد تا با عنایت ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای حل معضلات و مشکلات کشور برخوردار باشد.

بدون شک جوانانی که برای اولین بار پای صندوق های رأی می روند و انتخابات را تجربه می کنند و به آن آری می گویند نه تنها اراده ی خود را محکم تر از قبل نشان می دهند بلکه ثابت می کنند که حفظ ارزشهای دینی، سلاح محکمی در برابر دشمنی است که می خواهد افکار پلید و شیطانی خود را به اندیشه ی پاک جوانان غالب کند و آنها را از تصمیم عقلانی و صحیح بازدارد.

در خاتمه بیانیه شورای هیئات مذهبی،بسیج و کانون مداحان بنیاد دعبل خزاعی استان چهارمحال و بختیاری آمده است: ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 28 خرداد ماه 1400 را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب رئیس جمهوری صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه ای گرانقدر برای آینده کشور و پی گیری آرمان های انقلاب و رهبری تبدیل خواهند ساخت.

ارسال نظرات