خبرهای داغ:
در راستای رزمایش خدمت رسانی حضرت روح الله در نطنز
در راستای رزمایش خدمت رسانی حضرت روح الله تعداد ۶۰۰ بسته غذایی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز در بین معسرین ناشی از کرونا توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۶۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،در راستای رزمایش خدمت رسانی حضرت روح الله تعداد ۶۰۰ بسته غذایی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز در بین معسرین ناشی از کرونا توزیع گردید.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این خصوص گفت : 600 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال که به همت خیرین گرانقدر، بسیجیان و سپاه ناحیه نطنز، تهیه شده بین جامعه ی هدف هر حوزه مقاومت که از قبل موثرین و نیازمندان محدوده سرزمینی خود را شناسایی کرده اند، توزیع خواهد شد.

 وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 28 خرداد، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، حضور در پای صندوق های رآی را وظیفه ای همگانی برشمرد.

شبانی زاده افزود : به همت بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت و خیرین نیک اندیش از ابتدای سال جاری مخصوصا در ماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی فراهم و بین اقشار نیازمند، توزیع شده است.

مسئول قسمت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز هم ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین گرامی و بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت، عنوان داشت: رزمایش کمک های مومنانه به صورت مستمر به مناسبت های مختلف، تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از کسانی که توانایی مالی دارند، دعوت نمود تا با شرکت در این امور خداپسندانه و اهداء نذورات خود به پایگاهها و حوزه های مقاومت، مشکلی از مشکلات خانواده های نیازمند را رفع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها