نشست هم اندیشی جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) با اصحاب رسانه در خصوص بصیرت افزایی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم به منظور حضور حداکثری در انتخابات پیش رو برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

سرگرد امامیان جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در محل بسیج رسانه شهرستان ری برگزار شد، با تاکید بر حساسیت انتخابات 1400 به لحاظ شرایط سیاسی کشور و تحرکات دشمنان، اظهار داشت: تاثیرگذاری فضای مجازی غیر قابل انکار است و خبرنگاران برای انتقال اخبار به طور صادقانه و آگاه سازی مردم در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند مردم را مایوس و دلسرد کنند بسیار مهم است.

وی افزود: دشمنان و در راس آنها آمریکا همیشه و در طول چهار دهه گذشته با هجمه های سنگین سعی کرده انتخابات در ایران را تحت تاثیر القائات و شائبه ها و شایعات ضعیف و کم رنگ کند و تلاش می کنند با قطبی سازی بین دو جناح یا موضوعات مختلف، جریان های انحرافی ایجاد کنند و افراد را از هدف اصلی دور کنند.

سرگرد امامیان خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان با ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم؛ هدف قرار دادن اصل اسلام و تفکر انقلابی است و با گره زدن موضوعات سیاسی و اعتقادی به معیشت مردم، از خلاء های موجود برای استفاده ابزاری می کنند تا انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند و حضور مردم پای صندوق های رای را کم رنگ و ضعیف کنند و با گره زدن انتخابات ما به کشورهای بیگانه انتخابات ما را وابسته به انتخابات آمریکا نشان دهند و این حرکت را از ماه ها قبل از انتخابات 1400 با انجام برخی تحرکات سیاسی و ملاقات ها کلید زدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در خصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور حداکثری در انتخابات با هر سلیقه و تفکری را مهم ارزیابی کرده و با اشاره به اسلامیت و ایرانیت فرمودند: ما به نظام و انقلاب دین داریم؛ هر کس با من مشکل دارد به خاطر ایرانی بودن خود باید در انتخابات شرکت کند .

امامیان اظهار داشت: ما باید به داشته های خود توجه کنیم و از طرح هرگونه مطالب و  موضوعات منفی پرهیز کرده و مردم را به آینده امیدوار کنیم تا در افکار عمومی  تاثیرگذاری مثبت و خوبی ایجاد شود.

سرگرد امامیان با بیان اینکه حضرت آقا ری را قبله تهران نامیده اند، اظهار داشت: اصحاب رسانه شهرستان ری پایگاه اجتماعی اثرگذاری در افکار عمومی دارند و می توانند با ایجاد موج امید و دلگرمی و بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم، الگوی تهران، و حتی کشور باشند.    

ارسال نظرات