مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

امروز همه به دنبال رمزگشایی از عملیات های ایران هستند/ باید فتنه های دشمن را در نطفه خفه کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: امروز همه به دنبال رمزگشایی از عملیات های ایران و بهره مندی از آن ها هستند اما علاوه بر عدم امکان پذیری این موضوع، توان آن را نیز ندارند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۹۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست مجامع بسیج ویژه طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) و ائمه جماعات مساجد کرج گفت: دین مبین اسلام با زحمات علما به دست ما رسیده و این نظام و انقلاب نیز بر مبنای اسلام ناب محمدی و به برکت خون دل هایی که بزرگان دین از آغاز تا به امروز خورده اند به ثمر نشسته است.

وی نقش علمای دین در مقاطع مختلف را غیرقابل انکار و علمای اسلام را از پیشتازان و افتخارات دین مبین اسلام برشمرد و مطرح کرد: دشمنان تلاش های فراوانی کردند تا به این افتخارات بزرگ آسیب بزنند اما امروز می بینیم که علمای دین در عرصه های مختلف، تعیین کننده و نقش آفرین بوده و هستند. در مجموع نقش علمای دین در شکل گیری انقلاب و قبل از آن رسیدن اسلام ناب به دست مردم نقش اول بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مشقاتی که برخی علما در زمان طاغوت متحمل می شدند تا برخی اسناد را جابجا کنند، عنوان کرد: این افراد زحمات و غربت های فراوانی را متحمل شدند تا امروز اسلام ناب به دست مردم برسد و حکومتی بر مبنای آن تشکیل شود. شکل گیری این انقلاب از ابتدا با اتفاقات و شگفتی های عجیب و غریبی همراه بود که هر چه بگوییم کم است.

حجت الاسلام والمسلمین بیان داشت: زمانی که بنیانگذار جمهوری اسلامی شعاری مبنی بر «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را مطرح کردند تحقق این شعار در آن مقطع اصلا شدنی نبود زیرا در آن دوران فقط دو ستون شرق و غرب در دنیا وجود داشت. هر کس قصد عرض اندام در دنیا را داشت باید در صف غربی ها یا شرقی ها قرار می گرفت و همه اوضاع و احوال کشورها همه باید تحت تاثیر شرق یا غرب بود و اصلا امکان نداشت با نفی شرق و غرب، کسی عرض اندام کرده باشد.

وی ادامه داد: قسمت دیگر این شعار مربوط به راه اندازی جمهوری اسلامی بود که این مقوله نیز در آن زمان، امکان پذیر نبود. ناگفته نماند که تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، حکومت های مدعی اسلام و جهموری هایی وجود داشتند اما جمهوری اسلامی اتفاق نیفتاده و کسی ندیده و نشنیده بود. همه فکر می کردند این موضوع در ایرانی که همسایه دیوار به دیوار شرقی ها و مستعمره غربی ها بود ممکن نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به تاریخ قبل از انقلاب مطرح کرد: یک سال قبل از پیروزی انقلاب، رئیس جمهور وقت آمریکا در مصاحبه ای گفته بود که «ایران جزیره امن است» یعنی بنا نیست هیچ اتفاقی در آن رخ دهد در حالی که سال بعد انقلابی به پیروزی رسید که از شگفتی ها بود. آن ها تصور هم نمی کردند کشوری با شعار «نه شرقی نه غربی» بلکه با ترکیب جمهوریت و اسلام تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی عنوان کرد: دشمنان تنها راه مبارزه با این انقلاب را تشکیل کشوری بر مبنای «هم شرقی، هم غربی» برای اولین بار دانستند. نه شرقی، نه غربی شد کشور ایران و هم شرقی هم غربی شد صدام ملعون که در مقابل ایران قرار گرفت و همه امکانات و توان کشورهای مختلف در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت. آن زمان ما در بین اسرا از 30 کشور اسیر داشتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: با وجود اینکه کشورهای مختلف همه توان خود را در اختیار عراق قرار داده بودند اما دیدند این انقلاب به طور عجیبی شکست ناپذیر است. جنگ تحمیلی با شگفتی هایی همراه شد که تا به امروز بزرگترین دانشگاه های نظامی دنیا تقاضا می کنند سران نظامی ایران در آن کشورها واحدهای نظامی را تدریس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به تفاوت سیستم عامل گوشی های اندروید امروزی و عدم استفاده برخی فایل ها در برخی گوشی های هوشمند اذعان داشت: تدریس فنون نظامی ایران در دانشگاه های این کشورها امکان پذیر نیست زیرا سیستم عامل این کشورها سیستمی نیست که از نرم افزارهایی که ما در اختیار داریم پشتیبانی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه به دنبال رمزگشایی از عملیات های ایران و استفاده از توانایی ها و بهره مندی از آن ها هستند اما علاوه بر عدم امکان پذیری این موضوع، توان آن را نیز ندارند زیرا سیستم عامل آن ها متفاوت است؛ این کشورها امدادهای غیبی را در کدام قسمت از کشور خود می توانند فراهم کنند؟ نصرت الهی، مختص قلب مبارک و نورانی مردم مخلص، علما، رزمندگان و بزرگان است و هر جایی امکان ورود ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مشاهده صحنه های عجیب در جبهه ها مانند به اسارت گرفتن چندین نفر توسط یک رزمنده ایرانی اذعان داشت: به راستی که رزمندگان ما چه شگفتی هایی آفریدند. آزادسازی شهرهایی همچون خرمشهر ساده نبود، عجایبی بود که قابل وصف نیست.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به جنگ های متعدد نظامی، اقتصادی و فرهنگی و آسیب های ناشی از آن عنوان کرد: امروز جنگ فعال دشمن، تقویت شبکه نفوذ در این کشور و نظام است. آن ها به شدت در تلاشند از این طریق به ایران ضربه بزنند لذا همه ما باید تلاش کنیم که این فتنه ها در نطفه خفه شود که این امر با حضور حداکثری پای صندوق رای اتفاق می افتد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها