مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان گفت:

انتخاب اطح یعنی انتخاب مدیر کار آمد و با کفایت در همه حوزه ها

زاهدان-مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان گفت: انتخاب فرد اصلح که مهمترین متغیر برای حل مشکلات موجود خصیصه دوم انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسین فروغی در جمع سران طوایف و عشایر استان سیستان و بلوچستان که در خیمه حضور در زاهدان برگزار شد گفت: مرکز ثقل در انتخابات ارتقای کار آمدی و اداره بهینه کشور است، بنابراین میان انتخابات و حل مشکلات بویژه در حوزه مسائل روزمره، اقتصاد و معیشت نسبتی مستقیم وجود دارد.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: به میزانی که انتخابات منتج به روی کار آمدن افراد و نخبگان شایسته تر، کارآمدتر، پویا و پرتحرک تر، با برنامه و تیم قویتر شود، افق موجود برای حل مشکلات، روشن تر و امی بخش تر خواهد شد.
 
وی بیان کرد: انتخابات تنها در شرایطی می تواند منجر به مشکل گشایی بهتر شود که با دو خصیصه مهم برگزار شود.
 
این مسئول ادامه داد: اول مشارکت حداکثری که نشان از وحدت ملی و انسجام داخلی  داشته و بر وضعیت روابط خارجی کشور تاثیر مثبت بگذارد.
 
سرهنگ فروغی خصیصه دوم انتخابات را انتخاب فرد اصلح که می توان گفت مهمترین متغیر برای حل مشکلات موجود است،  نام برد.
 
مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سسلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: امروز مسئله مهم ما انتخابات ریاست جمهوری است، سران طوایف و عشایر در عرصه های مختلف حضور داشته و دارند لذا تایر گذاری بالا دارند و می ما می توانیم با مشارکت حداکثری انتخاب اطح داشته باشیم، یعنی انتخاب مدیر کار آمد و با کفایت در همه حوزه ها داشته باشیم.
 
ارسال نظرات