در امامزادگان شهرکرد برگزارشد؛

سومین روز جشن میلاد دهه کرامت

برگزاری سومین روز از مراسم جشن دهه کرامت در فضای باز آستان مقدس امام زادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۹۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما همزمان با ایام پر فروغ دهه کرامت،آیین با شکوه جشن و سروربا حضور شهروندان شهر شهرکرد مشتاقان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای برنامه های شاد و متنوع انجام شد.

در این برنامه معنوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری با با تبریک موالید دهه کرامت،فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حضرت احمدبن موسی علیه السلام و امام مهرباین ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران و پسرانی است که با تأسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا علیه السلام در راه کمال، علم آموزی و سعادت الهی گام بردارند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم حجت پناه در ادامه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در اندیشه ی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)،حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌ ی انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ای دارد.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی،حق همه آحاد جامعه و اصلی عقلانی و شرعی استو لزوم احساس مسؤولیت انسان نسبت به سرنوشت فردی و جمعی خویش،از ارزش های پذیرفته اسلام است.

حجت الاسلام حجت پناه افزود: تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به منظور حضور مردم در انتخابات،نشانگر اهتمام جدّی این دو شخصیت الهی برای حضور حداکثری در انتخابات است.

تلاوت آیات قرآن کریم،مولودیه خوانی ستایشگران و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تجلیل از خواهران فعال کانون بانوان خادمیاران رضوی شهرکرد از دیگر برنامه های جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت بود.

ارسال نظرات