حضور در پای صندوق‌ها قدرت معنوی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند

ماموستا سیدمحسن حسینی امام جمعه کامیاران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری ضمن انتخاب دولتی انقلابی و با پشتوانه مردمی، قدرت معنوی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
ماموستا سیدمحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان ، با اشاره بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مقوله انتخابات یکی از مهم‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی می‌باشد که از گذشته تاکنون نشان از مردمی بودن این نظام مقدس داشته است.

وی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

این ماموستای اهل سنت با اشاره به اهمیت حضور مردم و لزوم انتخاب آگاهانه، گفت: حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح مهم‌ترین رسالت امروز تک تک افراد جامعه است و همه ما باید در راستای عمل به این اصل بسیار مهم تلاش و کوشش جدی داشته باشیم.

امام جمعه کامیاران در ادامه نتیجه حضور حداکثری در انتخابات را امیدواری دوستان انقلاب و یاس دشمنان دانست و افزود: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد هم مشارکت جدی داشته باشند هم با دقت انتخاب کنند تا تمامی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

ماموستا حسینی افزود: مردم کردستان از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند چرا که در طول انقلاب اسلامی و در بزنگاه‌های تاریخی آن را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند اهداف جمهوری اسلامی را محقق کرده و این امر درگذر از سختی‌ها ناشی از توطئه‌های دشمنان، تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه تلخی‌های امروز به شیرینی‌ها آینده می‌ارزد افزود: همه مردم در سرنوشت کشور خود موثر هستند، زیرا که رای افراد در پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار در نحوه مدیریت کشور خواهد بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار