گروه های ملی و اسلامی فلسطین:

راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها شکست خورد/ انتفاضه مردم فلسطین

گروه های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اعلام اینکه راهپیمایی پرچم صهیونیستها در قدس اشغالی شکست خورد، تأکید کردند: انتفاضه مردم فلسطین اجازه نداد صهیونیستها به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص برگزاری راهپیمایی پرچم توسط شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین هراس دارد. راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی با شکست مواجه شد. حضور ملت فلسطین در صحنه نبرد، این پیروزی را خلق کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کردند: تغییر مسیر راهپیمایی صهیونیست‌ها دلیل روشنی بر تغییراتی است که نبرد «شمشیر قدس» و انتفاضه ملت انقلابی فلسطین در ذهن صهیونیست‌ها ایجاد کرده است.

در بیانیه گروه‌های مذکور همچنین آمده است: شمشیر قدس، معادله نبرد را تغییر داده است و نوعی بازدارندگی در برابر صهیونیست‌ها به وجود آورده است. این مقاومت بود که موجب شد صهیونیست‌ها نتوانند آنگونه که می‌خواهند، راهپیمایی پرچم را برگزار کنند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی صادر کردند. این گروه‌ها تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی در مقابل تعرض به قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد و آماده هستند به آن واکنش نشان دهند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند. در این بیانیه همچنین آمده که همه فلسطینیان باید آماده مقابله با راهپیمایی پرچم اشغالگران در قدس اشغالی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار