مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس در گفتگو با بسیج :
برگزاری انتخابات از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است که ملت ایران همواره حضوری باشکوه در انتخابات داشته‌اند؛ انتخابات یک جشن بزرگ ملی برای مردم ایران نیز محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۱۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

حجت الاسلام موسی خالصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان ،با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی است و همه ما وظیفه داریم درانتخابات شرکت کنیم.

مسئول دفتر نمابندگی ولی فقیه درناحیه  سپاه بندرعباس افزود: جوانان آرایش‌های انتخاباتی را در استان شکل داده اند و میدان را به دست گرفته اند تا با حضور و مشارکت بالا که تامین کننده اقتدار و امنیت ملی و منافع ملی ایران بوده، را تحقق بخشند و فضا برای دولت جدید فراهم شود.


وی بیان داشت: همه مسوولان و مدیران هرمزگان تلاش دارند تا هم انتخابات به خوبی برگزار شود و هم کار و تلاش برای توسعه استان و رفاه مردم برقرار باشد.


حجت الاسلام خالصی  اظهارامیدواری کرد: با هماهنگی خیلی خوبی که در استان بوجود آمده است، بهتر از گذشته یک انتخابات باشکوه، باعظمت و با آرامش و در عین حال پررقابت در بین شوراهای شهر و روستا و کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای نشاط آوری برگزار شود.



ارسال نظرات