فرمانده سپاه ملکان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام است

تبریز- فرمانده سپاه ملکان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: در کلام امامین انقلاب همواره حضور حداکثری بعنوان پشتوانه و نقطه قوتی برای اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۴۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، اصغر اسفندیاری در جمع اصحاب رسانه ملکان با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: انتخابات امسال هم از بابت فضای حاکم بر جامعه بین المللی و هم از بابت فضای حاکم بر کشور بسیار سرنوشت ساز بوده و شاهد هستیم که دشمنان نظام تلاش دارند آن را ناکارآمد نشان داده  و مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی، اظهارداشت: مدیران فضای مجازی و اصحاب رسانه کشور در تاثیرگذاری بر اذهان مردم جامعه و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات نقش حائز اهمیتی دارند و باید نهایت تلاش خود را در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بکار گیرند.

اسفندیاری اضافه کرد: رسانه هابا بیان این مطلب که مطالبه گری حق مردم است و رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم از وظایف دولت هاست مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند و به مردم این امید را بدهند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور مشارکت حداکثری همراه با انتخابی درست و آگاهانه است.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار