خبرهای داغ:
حجت الاسلام رعایتی:

حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان: ان شاءالله ما با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، اتنخابات و حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۴۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش علمای شیعه و سنی شهرستان بندرترکمن اظهار داشت: روحانیت شیعه و سنی دست به دست هم خواهند داد و با حضور گسترده خود با انتخاب یک فرد قوی و قدرتمند و مرد میدان در روز ۲۸ خرداد خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد.

وی گفت: اکثر علمای شیعه و سنی ما با بصیرت بودند همانطور که علم داشتند، زهد وتقوا ،بصیرت سیاسی هم داشتند و به میدان آمدند که امروزه دشمنان ما نگاه می‌کنند روز به روز در این کشور موفقیت حاصل می شود و دائما در حال برنامه ریزی هستند تا مردم را که وابسته به نظام می باشند دست شان را از این نظام و انقلاب کوتاه کنند.

رعایتی عنوان کرد: سه عنصر اصلی انقلاب : دین، مردم و رهبری بوده و عالمان، صاحبان سخن و اندیشمندانی که در بین مردم نفوذ کلام داشتند از همان روزهای ابتدایی انقلاب در صف اول قرار گرفتند تا اتصال این سه عنصر برقرار شود، مردم در صحنه حاضر باشند و روز به روز قدرت انقلاب اسلامی بیشتر گردد.

وی افزود: ان شاءالله ما با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، اتنخابات و حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: قدرت های بزرگ دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که از راه های نظامی قادر نخواهند بود به انقلاب ضربه وارد کنند ولذا تنها راه،بر هم زدن اتصال عناصر انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها