سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون بام ایران؛

انتخابات نماد حضور و مشارکت بانشاط مردمی است

سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی 28خرداد ۱۴۰۰ بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۸۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ درآستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا1400، سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه استان ،بیانه صادر کرد، که با هم مطالعه می کنیم...

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ «سوره انفال آیه ۶۰»

رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی: انتخابات تزریق خون تازه در کالبدنظام جمهوری اسلامی است،تجدیدقوا وتجدید نیروبرای ملت است... 19/ 11/ 1394

انتخابات جلوه‌ای ازحیات جامعه است،نماد حضور و مشارکت بانشاط مردمی است و به تعبیر حضرت امام (قدس سره) شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است. 14 /12/ 1362

با تبریک دهه سراسر نور کرامت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و میلاد باسعادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام ، انتخابات را باید مظهرخداباوری، مردم‌باوری وخودباوری دانست؛ براین اساس تحقق اراده مردم درنظام راباید در بستر انتخابات جستجو کرد.

انتخابات دارای دو نقش است؛ یک‌ نقش آن به تحقق آرمان‌های این نظام و انقلاب کمک می‌کند و نقش دیگر حربه دشمن را کند کرده و نظام راصیانت می‌بخشد. دشمنان مدام کید و توطئه می‌ورزند تا با ناامید ساختن مردم، انتخابات یا اصلاً برگزار نشود و یا به‌صورت کمرنگ تحقق یابد.

بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم شریف کشور عزیزمان ایران با شرکت در انتخابات‌های مختلف نشان داده‌اند که با این حق اجتماعی خویش به‌خوبی آشنا هستند و وظیفه‌ای را که در قبال آن بر دوششان سنگینی می‌کند به‌خوبی ادامی‌ کنند.

راه برون‌رفت ازمشکلات اقتصادی وتقابل باانواع تحریم‌ها،همبستگی و وحدت کلمه است که بهترین مصداق آن، انتخابات و شرکت گسترده پای صندوق‌های رأی است.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)عدم حضوردر انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در راس گناهان کبیره باشد و کوتاهی در مشارکت،پیامدهای دنیوی و حتی تا نسل‌های بعد داشته باشد که مستلزم بازخواست الهی است.

الحمدلله همواره ملت بزرگ و شریف ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از کیان و عزت ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و اتحادو مقاومت خود توطئه‌ها و نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و خواب و خیال تضعیف اقتدار و پیشرفت کشور را برای معاندین و بدخواهان تعبیری وارونه کرده‌اند.

طلاب و روحانیون بسیجی سازمان بسیج اساتید،طلاب وروحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری همراه با آحاد مردم ولایتمدار، مومن، انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی،باقصد قربت، با وضو به نیابت از سردار دلهاسپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات، روز جمعه ۲۸ خرداد با لبیک گویی به ندای رهبر عزیزمان با حضور در حماسه پرشور انتخابات وانتخاب کاندیدای اصلح، ضمن تأثیرگذاری در آینده کشور عزیزمان، به دشمنان قسم خورده این مرزو بوم ثابت می‌کنیم که پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه، هنوز مهم‌ترین پشتیبان برای ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و هرکدام یک حاج قاسم سلیمانی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار