خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، علاج مشکلات کشور است و ما میتوانیم با انتخاب درست و مناسب، خیلی از مشکلات امروزی جامعه را حل نمائیم
کد خبر: ۹۳۵۱۰۳۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر در همایش حماسه حضور ویژه اقشار بسیج اظهار داشت: سرنوشت مملکت، به انتخابات گره خورده  و این انقلاب با حرکت مردمی به پیروزی رسیده است.

وی گفت: ما انقلاب کردیم تا حکومت الهی و اسلامی را به رهبری امام خمینی ره و پشتیبانی مردم تشکیل دهیم، این انقلاب به پیروزی رسید و بنا و مبنایش دین است. اگر من نوعی در سرنوشت کشورم دخیل نباشم و در انتخابات شرکت نکنم کسانی دیگر می آیند و برای ما تصمیم می گیرند. 

حجت الاسلام یازرلو خاطرنشان کرد: شهدای ما برای اینکه این نظام حفظ شده و امنیت در جامعه برقرار باشد، جان خود را فدای این مرز و بوم کردند و وظیفه ما این است که با شرکت پرشور در صحنه انتخابات، نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده و‌ نگذاریم به نظام اسلامی آسیبی وارد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر گفت: اگر حکومت ، حکومت اسلامی ‌و الهی نباشد فرایض دینی هم به خوبی بیان نمی شود. یکی‌ دیگر از راه هایی که دشمن میخواهد به نظام ضربه بزند بحث نفوذ در مراکز تصمیم سازی کشور است.

یازرلو بیان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق های رای ، تجدید میثاق با شهدا ، امام ره ، مقام معظم رهبری و حاج قاسم است که دشمن میخواهد اینها را از ما بگیرد. حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، علاج مشکلات کشور است و ما میتوانیم با انتخاب درست و مناسب، خیلی از مشکلات امروزی جامعه را حل نمائیم

وی در ادامه تصریح کرد: امام ره میفرماید مواظب باشید انقلاب دست نااهلان نیافتد و‌مراقب غرب زده ها باشید، کسی که همه موارد و‌موضوعات کشور را در گرو غرب می داند اینها دلسوز نظام نیستند و‌ کشور را معطل نگه می دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها