حجت الاسلام منصوری با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) باید رئیس جمهور آینده با تقوا باشد و ضمن کاردانی و کارآمدی با عملکرد خوب خود کشور را به قله های پیشرفت و ایجاد تمدن نوین اسلامی هدایت کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۵۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، در آستانه 28 خرداد روز انتخابات ریاست جمهوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با حضور در جمع بسیجیان ، مسئولین شهرستانی و فعالین عرصه  انتخابات سخنانی را پیرامون این رخداد مهم کشور در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان ایراد کرد.

حجت الاسلام حسین منصوری با بیان اینکه ما در انتخابات دو وظیفه مهم داریم به تشریح این وظایف پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان زرندیه مشارکت حداکثری در انتخابات را یکی از وظایف اصلی در این مقطع حساس دانست و افزود: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است و وظیفه ما این است که به عنوان یک بسیجی علاوه برشرکت در انتخابات  از دیگران برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم و با اقناع کردن ، تعدادی از دوستان و آشنایان خود را برای مشارکت در انتخابات به پای صندوق ها بکشانیم.

حسین منصوری انتخاب اصلح را یکی دیگر از وظایف رای دهندگان عنوان کرد و گفت:  برای انتخاب اصلح باید به معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان نمودند توجه کنیم. به عنوان مثال به افرادی رای دهیم که نگاهشان به داخل و تولید داخل باشد ، چشمشان به دست کدخدا نباشد. به کسانی رای دهیم که با تقوا باشند، آدم بی تقوا مملکت را می فروشد ، به کسانی رای دهیم که کارآمدی داشته باشند و جهادی کار کنند. به کسانی رای دهیم که به دنبال عدالت باشند و در کل به کسانی رای بدهیم که سیره آنها نزدیک ترین راه و روش به ائمه اطهار است و فریب شعارهای بی اساسی که برخی از این نامزدها می دهند و در دوره های قبل هم نامزدهایی این شعار ها را دادند و بعد رئیس جمهور شدند ولی هیچ یک از آن شعار ها محقق نشد را نخوریم.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) که می فرمایند :«کار را چه به دست افراد نادان و ناکارآمد بدهیم و چه به دست افراد خیانتکار بدهیم نتیجه یکی است.» اظهار داشت : باید رئیس جمهور آینده با تقوا باشد تا از خیانت دوری کرده و ضمن کاردانی و کارآمدی  با عملکرد خوب خود کشور را به قله های پیشرفت و ایجاد تمدن نوین اسلامی هدایت کند.

ارسال نظرات