سرهنگ پاسدار مهدی نباتی گفت:ساخت و مرمت منازل مسکونی محرومین ، لای روبی استخر و جوی آب کشاورزی ، برگزاری کلاس های سبک زندگی ، فرزندآوری و مشاوره از جمله محورهای این رزمایش است.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در دلیجان خبرداد و گفت:ساخت و مرمت منازل مسکونی محرومین ، لای روبی استخر و جوی آب کشاورزی ، برگزاری کلاس های سبک زندگی ، فرزندآوری و مشاوره از جمله محورهای این رزمایش است.

وی افزود:با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت و بیانات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور در شهرستان دلیجان و روستاهای آن اقدام به فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی می نمایند

سرهنگ نباتی گفت: امید آفرینی و خدمت جهادی امروز لازمه اصلی و محور مهم همه امور است که می طلبد دست اندرکاران در حوزه های مختلف توجه و نگاه ویژه ای داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان خاطرنشان کرد: پاسداران جوان دانشگاه امام حسین(ع) با حضور جهادی خود مشق خدمت و تمرین خدمت بی منت را در این اردوها می آموزند که تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات