خبرهای داغ:
بیانیه استادیار خواهر ناحیه بسیج شهرستان قم:
خانم حیدری استادیار ناحیه بسیج شهرستان قم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسم الله الرحمن الرحیم

اِنّمَا المُومنونَ الّذین آمَنُوا بِالله وَ رَسُولهِ ثُمَّ لَم یَرتابُوا وجاهَدُوا بِاموالِهِم واَنفُسهِم فی سَبیلِ الله اُولئِکَ هُمُ الصَّادِقُون.
مؤمنان واقعی تنها کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده‌اند، سپس هرگز شکّ و تردیدی به خود راه نداده و با اموال و جان‌های خود در راه خدا جهاد کرده‌اند؛ آن‌ها راستگویانند.
سوره حجرات آیه ۱۵

ما زنان تمدن ساز اسلامی هیچگاه در مسیر ایمان به خدا و رسولش تردید نداشتیم و نخواهیم داشت و انقلاب اسلامی را امتداد همان مسیر میدانیم و به اصول تربیتی و انسان شناختی اسلام و انقلاب باور داریم و طبق کلام الله وحی برای حفظ این اصول با اموال و جان‌های خود جهاد می‌کنیم.

از جمله مبانی انسان شناختی تربیت در اسلام، قدرت انتخابگری انسان است.

اگر انسان به نقش اراده، باور نداشته باشد و خود را کاملا مقهور عوامل بیرونی یا درونی بداند، در صدد تغییر خود یا جامعه برنخواهد آمد.

در میان انتخاب‌های انسان، برخی نقش سرنوشت ساز دارند که از جمله آن‌ها همین انتخابات پیش روی ماست زیرا که بر کرسی نشستن اصلح پلی به سوی تغییرات اساسی در جامعه است.

به فرمود: ه خداوند: اِنّ الله لایغیرُ ما بِقوم حتی یُغیّروا ما بِاَنفسِهم (یعنی خداوند جامعه‌ای را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خودشان اقدام کنند.)
برای تحقق این مهم و برای اینکه تجربیات تلخ گذشته را تکرار نکنیم ما زنان سرنوشت ساز همواره در صحنه خواهیم ماند و دیگران را به حکم رهبر عزیزمان برای شرکت در انتخابات دعوت خواهیم کرد.

هرگز نخواهیم گذاشت جوانان این مرز و بوم بخاطر فقر و تنگدستی ایمانشان سست شود که بحق گفته شده "کاد الفقر ان یکون کفرا"

هرگز نخواهیم گذاشت حرم جمهوری اسلامی ایران از بین برود که حاج قاسم عزیز به ما یاد داد اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها می‌ماند.

از لیبرال‌های نفوذی برائت می‌جوییم و با رای دادن خود به فرد اصلح آنان را محکوم خواهیم کرد.

هرگز نخواهیم گذاشت بار دیگر طاغوتیان و جریان اشرافی گری کشورمان را چپاول کنند
ما ملت امام حسین علیه السلام تا آخرین قطره خونمان جانثار امام کبیر ره و رهبر فرزانه و وطنمان هستیم همه با هم ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد و بار دیگر خاری در چشم دشمنانمان خواهیم افکند.

به امید پیوند انقلاب جمهوری اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت، ولی الله الاعظم عجّل الله فرجه الشریف بزودی اِن شاالله.
" اَللهم عجّل لِولیک الفَرج "

حیدری استادیار خواهر ناحیه‌ی مقاومت بسیج شهرستان قم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات