زاهدان-سرهنگ کیخا گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای ایجاد پشتوانه قوی برای نظام است و هر فرد باید به عنوان یک‌ وظیفه شرعی در انتخابات شرکت‌ کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۱۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در سالن جلسات  اداره کل ثبت احوال استان برگزار شد .

 مدیر کل ثبت احوال استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره کل در خصوص انتخابات ارائه کرد و گفت: همانند تمامی انتخابات ، ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای ستاد اجرایی ستاد انتخابات انجام وظیفه کرده است .
 
رضا راحت دهمرده افزود:  با توجه به نیاز شماره ملی و شناسنامه که زیر ساخت مورد نیاز حضور افراد در انتخابات است با برنامه ریزی و برگزاری مستمر جلسات با هدف حضور حداکثری عموم جامعه اقدام شده تا خللی در امر انتخابات صورت نپذیرد.

 سرهنگ پاسدار علیرضاکیخا گفت: هویت مهمترین مولفه یک نظام است که ثبت احوال محافظ و مدافع مرزهای هویتی است و نشان از وظیفه خطیر ثبت احوال دارد .

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار  با اشاره به جنگ روانی دشمن افزود: رسانه های مختلف جهان با روش های گوناگون و ظرافت های خاص خود سعی در نشر اخبار به صورت کذب در سطح جامعه دارند تا افراد جامعه را دچار عدم شناخت نموده و با ارسال حجم بالای اطلاعات گوناگون افراد را دچار سردرگمی و ناامیدی نمایند .
 
 این مسئول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ادامه داد: امام خمینی(ره) شب های عملیات کربلای ۵ و فتح خرمشهر را به عنوان لیله القدر نظام عنوان نمود و آن عملیات ها مسیر نظام را تغییر داد و امسال بار دیگر رهبر معظم انقلاب ، انتخابات ۱۴۰۰ را به عنوان لیله القدر انقلاب عنوان نموده اند که نشان از اهمیت انتخابات امسال دارد و حضور حداکثری همه اقشار جامعه پشتوانه محکمی برای نظام خواهد بود .

سرهنگ پاسدار کیخا بیان کرد: در کشور مشکلات بسیاری است و همه ما آگاهی نسبت به مشکلات مردم و جامعه داریم اما نباید این مشکلات را به اصل نظام گره زد و باید به روش دیگری در جهت اصلاح این مشکلات قدم برداشت .

 جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: هر کجا دوقطبی کاذب ایجاد گردد افرادی از این وسط سود می برند و باعث ایجاد دعواهای زرگری و دور شدن از اصل نظام را دارند تا به موضوعات اصلی نظام پرداخته نشود پس باید از این دعواها و دوقطبی ها دوری نمود .

سرهنگ کیخا با اشاره به چالش های بین المللی پیش روی کشورمان و اهمیت پشتوانه مردمی اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای ایجاد پشتوانه قوی برای نظام است و هر فرد باید به عنوان یک‌ وظیفه شرعی در انتخابات شرکت‌ کنند .
ارسال نظرات