خبرهای داغ:
بیانیه تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(ع) استان قزوین در راستای دعوت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰

ملت بزرگ ایران اسلامی ملت هوشیار و مقتدر است

تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(ع) استان قزوین در راستای دعوت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛
کد خبر: ۹۳۵۱۱۱۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

 

 بسمه تعالی
قال علی علیه السلام: لکنْ مِن واجِبِ حُقوقِ اللّه علی عِبادِهِ النَّصیحَةُ بمَبْلَغِ جُهْدِهِم، و التَّعاوُنُ علی إقامَةِ الحقِّ بَینَهُم.
امام علی علیه السلام می فرمایند: از حقوق واجبِ خداوند بر بندگانش این است که با تمام توانشان خیر خواه یکدیگر باشند و برای بر پا داشتن حقّ در میان خویش، همیاری کنند.
نهج‌البلاغه خ ۲۱۶

با گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی،کشور عزیزمان در برهه حساس و تعیین کننده قرار دارد که منافقین و دشمنان ایران عزیز صحبت از تحریم انتخابات حساس ریاست‌جمهوری و این وظیفه الهی می کنند که رهبر کبیر انقلاب این وظیفه را الهی شمرده و فرمودند امروز روز امتحان الهی است،روز پرخاش علیه کسانی است که با اسلام کینه ی دیرینه دارند، روز انتقام از کفر و نفاق است، روز فداکاری است،امروز شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نه تنها یک وظیفه اجتماعی و ملی است بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که شکست در آن شکست جمهوری اسلامی است و حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات الهی و فرائض است.

ملت بزرگ ایران اسلامی ملت هوشیار و بیدار و مقتدر است و با حضورش در همه صحنه‌ها به خصوص مجامع بین الملل به جمهوری اسلامی اقتدار بخشیده در بین دوست و دشمن جایگاهی بی‌نظیر و رفیع یافته که دوستداران انقلاب اسلامی از این موضوع شاد و خرسند و دشمنان به وحشت افتاده اند به همین جهت برگزاری انتخابات فراگیر پرشور و سالم که آحاد ملت در آن مشارکت داشته باشند نمونه ای از اقتدار و رکن اصلی مردم سالاری دینی است.

جمهوری اسلامی حرم بزرگ اسلام است برای دفاع از این حرم هر یک از شما مردم عزیز می توانید به تاسی از سردار دلها شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی یک مدافع حرم باشید.

لذا فرماندهان، مسئولین و رزمندگان تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین که مدال افتخار دفاع از حریم اهل بیت و میهن عزیزمان را به سینه دارند از شما عموم جامعه دعوت می کنند تا برای حضور حداکثری و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در صحنه حاضر شوید تا مثل همیشه اولاً اقتدار نظام را ثابت و ثانیاً با انتخاب صحیح خود راه انقلاب اسلامی را برای ۴ سال آتی هموار کنید.

به امید پیروزی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران

روابط عمومی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر عج استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها