خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

حضور در انتخابات نشانه زنده بودن یک ملت است

حجت الاسلام معبودی گفت: حضور در انتخابات نشانه زنده بودن یک ملت بوده و تشویق مردم به حضور در انتخابات بستری برای تقویت و قدرت بخشی به کشور را در عرصه جهانی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۲۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در مراسم همایش بصیرتی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسوول بسیج فرهنگیان استان، مسوول بسیج دانش آموزی استان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم، مهم ترین آرمان و رسالت اسلام را ایجاد یک جامعه رشید دانست.

وی گفت: از جمله مشخصه های جامعه رشید می توان به جامعه نگری، انتخاب احسن و خرد ورزی اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در ادامه با توجه به آیات قرآن کریم اظهار کرد: یکی از لوازم جامعه رشید برای رسیدن به اهدافش ایجاد تغییر در آن جامعه با اراده عناصر همان جامعه می باشد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به مولفه دوم جامعه رشید عنوان کرد: دین اسلام برای ایجاد جامعه رشید نیازمند قدرت بوده تا در سایه آن به حقوقش برسد. همچنین ایجاد انسجام و همبستگی ملی سومین لازمه جامعه رشید است.

وی با اشاره به لازمه چهارم ایجاد جامعه رشید اضافه کرد: فردی که بعنوان یک رئیس جمهور انتخاب می شود باید عادل باشد و دیگران را نیز به اجرای قسط و عدل در جامعه تشویق کرده و الگوی جوامع دیگر باشد.

حجت الاسلام معبودی آخرین لازمه جامعه رشید را بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمن دانسته و گفت: هنگامی که ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم مفهومش مرگ بر روحیه استکباری و ظلم ستیزی آنان است.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان افزود: حضور در انتخابات نشانه زنده بودن یک ملت بوده و ما با تشویق مردم به حضور در انتخابات بستری برای تقویت و قدرت بخشی به کشور را در عرصه جهانی به دنبال خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها