خبرهای داغ:

مشارکت فعال هنرمندان شاهرود در تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات

شاهرود_مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با تاکید بر حضور حداکثری هنرمندان در پای صندوق های رای از مردم خواست در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۴۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
مشارکت فعال هنرمندان شاهرود در تحقق حضور حداکثری مردم در انتخاباتعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و تبریک دهه کرامت با بیان اینکه هنرمندان بسیجی شاهرود در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، گفت: اجرای برنامه‌های هنری از جمله نمایش خیابانی و سرود خیابانی از اقدمات این کانون برای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.
وی خاطر نشان کرد: از آنجا که امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش‌های اصیل انقلاب عنوان می‌فرمایند، با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ تلاش خواهیم کرد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود تصریح کرد: به دنبال تحقق فرامین معظم له از آحاد مختلف مردم خصوصاً هنرمندان که قشر عظیم دخیل در تغییر سرنوشت ملت هستند، صمیمانه درخواست می‌کنیم که با شور و نشاط و بدون لحظه‌ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق خواسته‌های رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، به تلاش و کوشش خود ادامه دهند و چه بسا با سرعت بیشتر نیز حرکت کنند.
وی تاکید کرد: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.
اعتماد گفت: این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.
وی تاکید کرد: هنرمندان شهرستان شاهرود از ملت شریف ایران دعوت می‌نماییم بی‌تردید با حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ بزرگ ایران عزیز خلق کرده و بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت نماید که وحدت ملی بالاترین ارزش‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها