نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شرکت در انتخابات پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی در مقابل به نظام سلطه غرب است.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۷۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران در اراک گفت: دهه کرامت فرصت های بسیار ارزشمندی برای مسلمانان فراهم کرده که بیشتر به خودسازی و تعالی بپردازند و مناسبت های بسیاری در این ایام وجود دارد که انسان می تواند از آنها به خوبی استفاده کند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: وجود مبارک حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای ایرانیان یک نعمت بزرگ است چراکه امام رضا(ع) دانشگاه بین المللی معارف اهل بیت(ع) را با تعلیم و تربیت خود ایجاد کرد و گنجینه باعظمتی که از ایشان به یادگار مانده اساسی ترین مباحث معارفی و دینی در آن مطرح شده و همچون تابلویی با عظمت در تاریخ می درخشد و لذا وظیفه داریم سیره حضرت رضا(ع) را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: قم کانون بزرگ جهان اسلام و حرم اهل بیت(ع) است که همه اهل بیت(ع) به آن نظر داشتند و امروز برکات نورانی قم در سراسر عالم گسترانیده شده است.

محروم شدن مسلمانان از نعمت حج نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود است

امام جمعه اراک افزود: محروم شدن مسلمانان از نعمت حج در طی این سال های اخیر نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود است و متاسفانه این فرصت عظیم برای خودسازی را از مسلمانان دریغ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: هویت ملت ایران برگرفته از عظمت اهل بیت(ع) و امام خمینی(ره) است و لذا باید از این هویت به خوبی پاسداری و صیانت کرد که یکی از راه های صیانت از هویت اسلامی ملت ایران حضور حداکثری در انتخابات است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: برای صیانت از هویت اسلامی با همه وجود باید مجاهدت و فداکاری کرد چراکه هویت اسلامی موجب عزت و پیشرفت ملت می شود و کمال انسان را نتیجه می دهد و لذا پاسداری از هویت اسلامی وظیفه مهم هر مسلمان است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از سالیان دراز برای ضربه زدن به هویت اسلامی ملت شگردها و اهداف مختلفی دنبال کرده اند افزود: لذا جبهه حق و اسلام باید علاوه بر اینکه بر شرایط درک کاملی داشته باشد باید فرصت ها و تهدیدات را به خوبی بشناسد.

حضور در صحنه و مشارکت یک ضرورت و اولویت مهم است

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت ایران امروز وظیفه خطیر و سرنوشت سازی نسبت به آینده بشریت و اسلام دارند و لذا حضور در صحنه و مشارکت یک ضرورت و اولویت مهم است که باید در این راستا به خوبی نقش آفرینی کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی باید در همه عرصه ها و زمینه ها قدرت بین المللی باشد و بتواند استقلال همه جانبه را رقم بزند چراکه اگر استقلال و قدرت همه جانبه نداشته باشد علاوه بر اینکه آیندگان ملت را سرزنش می کند موجب تسلط دشمنان نیز خواهند شد و این بر خلاف هویت اسلامی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: اسلام به ما درس می دهد که برای پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی تلاش و مجاهدت فراوان کنیم و امروز انتخابات یک فرصت عظیم برای تحقق این مسئله است که نسبت به آن آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت در نظام اسلامی خدمت صادقانه است و کسب قدرت در اسلام جایگاهی ندارد افزود: لذا کارگزاران در نظام اسلامی باید برای خدمت از یکدیگر سبقت بگیرند.

امام جمعه اراک گفت: فرصت طلبان به دنبال سوء استفاده از هر شرایطی هستند و امروز در آستانه انتخابات هجمه ها وتوطئه های دشمنان به اوج خود رسیده است و لذا باید با همه توان جلوی آنها ایستادگی کرد و نباید بگذاریم مسئولیت ها در نظام اسلامی به نا اهلان واگذار شود.

دری نجف آبادی اضافه کرد: مسئولیت در نظام اسلامی باید به اهل آن سپرده شود و کسانی باید مسئولیت بگیرند که همه وجودشان وقف به اسلام و خدمت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در ۲۸ خرداد آماده خلق یک حماسه دیگر است و استان مرکزی باید در حماسه ۲۸ خرداد ماه پیروز و سربلند بیرون بیاید و همچون گذشته بتواند برگ زرینی در تاریخ پرافتخار خود بیفزاید.

وی با بیان اینکه دولت برآمده از رای و اراده مردم باید خود را وقف خدمت به مردم و عملیاتی کردن وعده ها و اهداف کند ادامه داد: رئیس جمهور متعلق به همه ملت ایران و سلایق است و همه وجودش باید امانت داری از میراث گران بهای امام خمینی(ره) باشد و نسبت به شرایط مسئولیت پذیر باشد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: در کنار ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی که در کشور وجود دارد مشکلات زیادی هم است و مهم تر از آن نباید به توقعات بیجا دامن زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مسئله تولید و جهش تولید در کشور یک ضرورت مهم است که باید در همه ارکان عملیاتی شود و اگر بتوان کار مفید در کشور را نهادینه کرد قطعا شاهد حل مشکلات و پیشرفت ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات