ایرانشهر- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از عرصه های انتقام سخت خون حاج قاسم انتخابات است لذا برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی حضور آگاهانه در انتخابات ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۹۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،  نشست سیاسی در پایگاه دسته رزمی بخش دامن  شهرستان ایرانشهر برگزار شد.


ی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر گفت: نیاز است تا رسانه ها به صورت گسترده به تبیین انتخابات و انتخاب درست بپردازند.


حجت الاسلام قنبری با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: دشمن با ابزار رسانه تبلیغات ضد انتخاباتی خود را از ماه‌های قبل شروع کرده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای را مورد هدف قرار داده است.

این مسئول  با تصریح بر اینکه نباید بگذاریم دشمن امیدوار شود، افزود: عرصه انتخابات نیاز به تببین دارد لذا باید تلاش کنیم تا دشمن را در دستیابی به هدف خود ناکام بگذاریم.

وی در ادامه به نقش آفرینی رسانه‌ها در هر دوره از انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: هر دوره‌ای از انتخابات برای حساس و از ویژگی خاصی برخوردار است اماانتخابات ۲۸ خرداد برای کشور مهم‌تر است چرا که تهدیدات دشمن در عرصه کنونی با گذشته متفاوت است.


حجت الاسلام قنبری با بیان این مطلب که دشمن از هرفضایی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند، تاکید کرد: هرجا پای قرآن، دین، انقلاب و ولایت پیش بیاید، مردم تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ایرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بصیرت افزایی و تبیین باعث شور انتخاباتی در جامعه می‌شود لذا نیاز است تا رسانه‌ها به صورت گسترده به تبیین انتخابات و انتخاب درست بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: دشمن برای انتخابات هدف گزاری کرده است لذا باید با بصیرت افزایی بین مردم، نباید اجازه بدهیم تا پیاده نظام های دشمن به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام قنبری دولت جوان مومن حزب اللهی پای کار را حلال مشکلات کشور دانست و افزود:رسانه ها میتوانند با تبیین افکار عمومی برای روی کار آمدن یک دولت مومن حزب اللهی انقلابی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر در ادامه با اشاره به وصیت نامه حاج قاسم،که جمهوری اسلامی یک حرم است، اضافه کرد: یکی از عرصه های انتقام سخت خون حاج قاسم انتخابات است لذا برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی حضور آگاهانه در انتخابات ضرورت دارد.

به گفته قنبری نظام و انقلاب اسلامی امانت شهدا و امام شهدا است لذا باید برای پاسداری از آن تمام تلاش خود را بکنیم.

ارسال نظرات