در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج میبد در آستانه انتخابات آمده است:

حضور هر چه بیشتر مردم به پای صندوق های رأی بیش از همیشه احساس می شود

در این بیانیه آمده است: به لحاظ شرایط موجود کشور در این برهه که دشمنان این آب و خاک چشم طمع به مشارکت حداقلی مردم در این انتخابات دوخته اند حضور هر چه بیشتر مردم به پای صندوق های رأی بیش از همیشه احساس می شود
کد خبر: ۹۳۵۱۲۳۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،  ناحیه مقاومت بسیج میبد در آستانه انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کرد: 
متن بیانیه :
بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی از همان روزهای آغازین انقلاب با رأی و نظر این ملت فهیم استقرار یافت و نام جمهوریت گرفت و اسلام زینت بخش آن شد و تا به امروز نیز همه آنچه توفیقات نظام خوانده میشود به واسطه حضور همین ملت همیشه در صحنه رقم خورده است.
شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و یک فریضه دینی است که الحق در سال های گذشته حق آن به خوبی به جا آورده شده و هرجایی که کشور به این حضور و مشارکت نیاز داشته است ملت کم لطفی نکرده و به پای این نظام ایستاده است.
به لحاظ شرایط موجود کشور در این برهه که دشمنان این آب و خاک چشم طمع به مشارکت حداقلی مردم در این انتخابات دوخته اند حضور هر چه بیشتر مردم به پای صندوق های رأی بیش از همیشه احساس می شود.
ناحیه مقاومت بسیج میبد تمامی آحاد ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان میبد را به حضور حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا دعوت می کند تا کشور های استکباری بار دیگر پاسخ کوبنده خود را از ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی دریافت کنند.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج میبد
ارسال نظرات