مسئول ورزش بسیج استان مازندران در گفت و گو بابسیج:

حضور ورزشکاران در انتخابات به مردم انگیزه مضاعف می‌دهد

ساری-مسئول ورزش بسیج استان مازندران افزود: حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات می‌تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف مردم به خصوص جوانان در انتخابات باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
خ‍برگزاری بسیج، کاظم غفارپور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات می‌تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف مردم به خصوص جوانان در انتخابات باشد.

مسئول ورزش بسیج استان مازندران  اضافه کرد: ورزشکاران، مدال آوران و قهرمانان رشته‌های مختلف با حضور در میادین جهانی و بین المللی بار‌ها باعث افتخار آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی شدند و اکنون نیز با حضور در انتخابات و دعوت از مردم بار دیگر وفاداری و میهن پرستی خود را نشان می‌دهند.

سرهنگ غفار پور در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی بر خلاف میل دشمنان برای تحقق اهداف گسترده‌تر از همیشه در این عرصه وارد می‌شوند.

مسئول ورزش بسیج استان مازندران  با اشاره به اینکه باید اهمیت حضور مردم و جامعه ورزشی و تاثیر آرای بر سرنوشت و آینده انقلاب بیشتر از گذشته اطلاع رسانی شود، گفت: سازمان ورزش بسیج مازندران برای تحقق این مهم برنامه‌های متعددی در این مورد تهیه کرد که مصاحبه با قهرمانان ملی و دعوت این قهرمانان از جوانان برای حضور در انتخابات و نشر آن در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها بود.

 غفارپور یادآور شد: ورزشکاران از اول انقلاب تا کنون همواره با احساس وظیفه در صحنه‌های مختلف کشور به خصوص انتخابات مشارکت داشتند و امسال به لطف الهی و با شرکت گسترده مردم بار دیگر یک حماسه ملی تکرار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار