برگزاری نهضت روشنگری سیاسی برای کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج

فنوج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت:انتخابات ۱۴۰۰ حساس است و حضور در انتخابات وظیفه هر مومن است چراکه زمینه‌ساز ظهور می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۴۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، نهضت روشنگری سیاسی ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام بامری مهمترین و حساس‌ترین اتفاق سال ۱۴۰۰ را انتخابات ریاست جمهوری دانست و از شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه مهمی نکه بر عهده ملت فهیم ایران است تا با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمن را خنثی کنند. غربی‌ها دو برنامه راهبردی برای انتخابات یکی کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و دیگری شکل نگرفتن دولت انقلابی و جوان دارند.

وی ادامه داد: ما باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخاب افراد اصلح را در دستور کار قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: انتخابات لیله القدر سرنوشت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و تجلی حضور آگاهانه مردم در تعیین جهت گیری کشور برای چهار سال بعدی است.

وی در ادامه افزود: جایگاه ریاست جمهوری دومین پست قدرتمند در کشور است و داشتن روحیه خستگی ناپذیری، ایثار، ایمان و اموری از این دست در رییس جمهور منتخب بسیار مهم می‌باشد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ حساس است و حضور در انتخابات وظیفه هر مومن است چراکه زمینه‌ساز ظهور می‌شود.
ارسال نظرات