مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از آمادگی مؤسسات قرآنی مردمی استان، جهت توسعه‌ی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری تصریح کرد: به منظور مشارکت حداکثری آحاد جامعه و بویژه جامعه قرآنی استان در انتخابات پیش رو، مؤسسات قرآنی می‌توانند از ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیش از پیش بهره گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه افزود: فعالیت در حوزه مجازی، توفیقی اجباری بود که باید آن را ادامه داد و امیدوارم بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا، کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی، هم به ‌صورت حضوری و هم مجازی برگزار شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر، بین دستگاه‌های فرهنگی ارتباط خوب و تعاملی ایجاد شده است، افزود: گرچه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و این موضوع در تمام نهادها به‌ویژه در نهادهای فرهنگی آشکار و تأسف‌ برانگیز است، اما در تلاش هستیم با تمام ظرفیت موجود استان، در خدمت فعالیت‌های ارزشمند قرآنی باشیم.
حجت‌الاسلام طاهری در ادامه با بیان اینکه مدیران مؤسسات قرآن علی‌رغم کمبودها و مشکلات همچنان با نشاط و پایمردی در حوزه قرآن فعالیت دارند و این جای تشکر دارد، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات خردادماه، از مؤسسات قرآن انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای افزایش مشارکت مردم استفاده کنند.
وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، «تلاش برای حضور حداکثری» و «آگاه‌سازی آحاد جامعه جهت انتخاب درست و اصلح» دو امر مهمی است که در دستور کار مؤسسات قرآنی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها