در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ صورت گرفت

برگزاری نشست روشنگری باعنوان"هر استاد یک ستاد" به همت بسیج اساتید زنجان

زنجان- به همت سازمان بسیج اساتید استان زنجان، نشست جلسه نهضت روشنگری با محوریت هر استاد یک ستاد و نقش اساتید در بحث حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۵۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در راستای حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو سازمان بسیج اساتید استان زنجان اقدام به برگزاری نشست روشنگری با عنوان هر استاد یک ستاد و نقش اساتید در بحث حماسه حضور نمود.
برگزاری نشست روشنگری باعنوان

این نشست با شرکت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی استان، اعضای شورای کانون‌های بسیج، اساتید استان به صورت حضوری و سایر اعضای کانون‌های شهرستان‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر عبدالهی فر؛ مدیر بررسی و گفتمان سازی سازمان مرکزی در این نشست به تحلیل چرایی و چگونگی تلاش دشمن در راستای دوقطبی سازی در فضای انتخابات پرداخت و گفت: دشمن در صدد تلاش برای دلسرد و ناامید کردن مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به نقش نخبگان جامعه به ویژه اساتید در دعوت مردم به حضور حداکثری عنوان کرد: شبهه زدایی اذهان دانشجویان و آحاد مردم جامعه و ترغیب آن‌ها برای حضور و مشارکت همگانی از وظایف خطیر اساتید و نخبگان می‌باشد.

عبدالهی فر در ادامه با اشاره به تلاش برای انتخاب آگاهانه مردم در کنار مشارکت حداکثری، تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باید هدفمند باشد چرا که نقشی مهم در تعیین سرنوشت کشور دارد.

مدیر بررسی و گفتمان سازی سازمان مرکزی در پایان با اشاره به خرمشهر‌ها در پیش است، خاطرنشان کرد: سوم خرداد، دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی شهدا نشان دهنده‌ی استکبار ستیزی است و امروز هم میدان جنگ و حضور ما در پای صندوق‌های رای نشان دهنده‌ی اقتدار و صلابت کشور عزیزمان ایران است.
ارسال نظرات