یکی از فعالان رسانه ای هرمزگان :
یکی از فعالان رسانه ای استان هرمزگان گفت :شرکت در انتخابات حق مردم است
کد خبر: ۹۳۵۱۲۸۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

یکی دیگر از فعالان رسانه‌ای هرمزگان هم به خبرنگار بسیج گفت: مردم به علت مشکل هایی که با آن مواجه شدند از قبیل گرانی و تنگی معیشت و تورم و غیره از برخی عمل‌کردها دلخور هستند و شیوع ویروس کرونا در کشور نیز مقداری نشاط جامعه را گرفته است، اما ملت غیور و همیشه در صحنه پای آرمان‌ها بوده و در پی عدالت و عقلانیت هستند.
عبدالعلی پوراشرف بیان داشت: مردم مسلمان ایران به مسیر درست، حق وعدالت علاقه‌مند هستند و به آن‌ها گرایش دارند و عرق ملی و عرق مذهبی آنان موجب شده انتخابات را حق خود بدانند و از طرف دیگر قانون اساسی این حق را به آنان داده و شرع نیز انتخابات را به عنوان یک حق به رسمیت شناخته است و حاکمیت هم بر اجرای این حق تاکید دارد.

وی ادامه داد: ملت به منظور تقویت قدرت نظام و برای تحکیم پایه‌های این قدرت با وجود همه مشکل ها در انتخابات مشارکت می‌کنند هرچند این مشکل ها موجب شده نشاط مردم کاسته شود و جولان کرونا هم نمی‌تواند آنان را از احقاق حق خود که همان رای دادن است باز دارد.

این فعال رسانه‌ای هرمزگان تاکید کرد: هر ایرانی واجد شرایط حق رأی دادن دارد و مردم از این حق خود دفاع می‌کنند و با توجه به اینکه افراد بسیاری به دلیل کرونا در قرنطینه هستند اگر امکانی فراهم شود که این‌ها هم بتوانند از حق خود استفاده کنند نشاط بیشتری ایجاد می‌شود.

 

پوراشرف تاکید کرد: دفاع از حق خود وظیفه شرعی و انسانی ماست و مسیری است برای اینکه بتوانیم مشکل‌هایی که اکنون ایجاد شده را پشت سر بگذاریم و راهکار آن هم انتخاب فرد اصلح از میان صالحان است که با آگاهی، شناخت، مطالعه و بینش می‌توان توانمندترین فرد را برای این منظور انتخاب کرد.

وی افزود: باید با دقت و وسواس و خارج از القای شخصی برای عبور از بحران بوجود آمده بهترین را انتخاب کرد و مسیر این است که هدایت دستگاه اجرایی کشور به دست افراد صالح دلسوز و آگاه به مسایل و مشکل‌های مردم بسپاریم.

این فعال رسانه‌ای هرمزگان بیان داشت: انتخاب درست موجب امید آفرینی و تقویت ارکان حاکمیت می‌شود که به عنوان روزنامه‌نگار آن را وظیفه خود می‌دانم و افراد جامعه به‌خصوص رأی اولی‌ها برای رسیدن به شناخت و آگاهی در مورد نامزدها مطالعه کنند و آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

پوراشرف تصریح کرد:‌ انواع مشکل‌ها را در این ۴۰ سال تحمل کرده‌ایم و دهه پیش رو دهه شکوفایی است که مشکل‌های کنونی نباید مانع از رسیدن ما به آن شود.

وی گفت: دشمنان اکنون که از آخرین حربه‌های خود استفاده می‌کند می‌خواهند مردم ایران را بعد از ۴۰ سال استقامت دلسرد کنند درحالی که این گام، گام موفقیت و پیروزی است و نباید از آن عقب نشست.

فعال رسانه‌ای هرمزگان بیان داشت: دشمنانی که در دوران جنگ سیم خاردار به ایران اسلامی نمی دادند و امروز هم مانع رسیدن دارو و واکسن به ایران شده‌اند و تفاوتی در عملکرد آنان چه در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله و چه اکنون که بیماری کرونا عالم‌گیر شده و چه قبل از آن وجود ندارد.

پور اشرف خاطر نشان کرد: این طبیعی است که دشمان علاقه‌مند به حفظ سلامت جامعه و سرمایه انسانی ما نباشند و از اینکه جوانان ایرانی توانستند با تولید واکسن کشور را به پیش ببرند ناراحت بوده و تلاش کنند با تبلیغات حرفه‌ای منفی روحیه‌ افراد جامعه را تخریب کنند تا مردم پای صندوق‌های رای نروند.

پور اشرف یاداور شد: دشمنان اکنون داروی بیماران و واکسن کرونا را به عنوان اهرم فشاری بر ملت ایران قرار داده درحالی که ادعای دیگری دارد و این درحالی است که بهداشت یکی از حقوق بین المللی برای سلامت و تندرستی ساکنان تمامی کشور هاست بنابراین نیاز است با حضور پرشور و گرم خود آنان را ناامید کنیم و بتوانیم از این دوران نیز به مانند گذشته به سلامت عبور کنیم.

 

ارسال نظرات