مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

رسانه‌ انقلابی،خنثی کننده توطئه رسانه‌ای دشمن در انتخابات است

ساری-حجت الاسلام تسخیری شناسایی طرح رسانه ای دشمن را یک الزام برای رسانه های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد:رسانه انقلابی باید ابعاد رسانه ای دشمن را رصد و در راستای آن توطئه ها و فریب دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۳۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان ضمن تبریک دهه کرامت،با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات گفت:چند توقع از بسیج رسانه می رود و آن است که بسیج رسانه در شناخت رسانه های دشمن، شناخت برنامه ای رسانه ای دشمن ،اهداف دشمن، و در آخر خنثی سازی توطئه دشمن فعال و نقش اثرگذار داشته باشد.

حجت الاسلام تسخیری به بیان تفاوت جنگ سخت و نرم پرداخت و گفت: فاصله زمانی اطلاعاتی با عملیات بسیار کوتاه شده است . لذا جهت دهی برخی رسانه ها در فتنه های گذشته را میتوان مشاهده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه گاهی مردم در مسائل سیاسی دچار غفلت می شوند و این به دلیل  جهت دهی برخی رسانه ها است ، تصریح کرد: اگر درست دشمن رسانه ای را نشناسیم، طرح عملیاتی دشمن را ندانیم، نمی توانیم  درست اقدام کنیم.

حجت الاسلام تسخیری شناسایی طرح رسانه ای دشمن را یک الزام برای رسانه های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد:رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد و ابعاد رسانه ای دشمن را رصد و در راستای آن توطئه ها و فریب دشمن را خنثی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به جنگ رسانه ای اشاره کرد و گفت: مهم ترین پایگاه جنگ نرم دشمن رسانه است .لذا رسانه انقلابی باید اهداف دشمن برعلیه  نظام را بداند و برای آن برنامه داشته باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ احزاب  و با ابزار رسانه وارد میدان شده است، اضافه کرد:با وجود کرونا صحنه جنگ عوض و امروز فضای رسانه ای بستری برای هجمه به افکار عمومی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رسانه های معاندین با طرح فریب و حلیه ، در تلاش برای انحراف در افکا رعمومی  هستند، گفت:تمام رسانه های انقلابی با همه ابعادش باید اقدام به موقع داشته باشد.

 حجت الاسلام تسخیری به سرعت و دقت در انتشار اخبارها هم اشاره کرد و افزود: نقش رسانه ها ی انقلابی در خنثی سازی توطئه های دشمن،بسیار مهم است لذا باید رسانه انقلابی به موقع و به سرعت و با هوشیاری به تحلیل و رصد اخبار پرداخته و نقشه دشمن را برهم بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به هجمه رسانه ای دشمن با ابزار رسانه ای در ایام انتخابات به شورای نگهبان و حضور مردم در انتخابات  گفت: رسانه های دشمن در حال تردید افکنی در بین جامعه هستند لذا رسانه های بسیجی و انقلابی باید با ذهن آگاه ، چشم بیدار و تحلیل درست و با بصیرت، دشمن را در اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار