مهر و محبت موجب دوام خانواده ها می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مهر و محبت موجب دوام خانواده ها می شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۴۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع خانواده های پاسداران نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: همراهی و محبت همسران پاسداران با شوهران خود می تواند در موفقیت آنها در فعالیت های خود بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: مهر و محبت موجب دوام خانواده ها می شود و مال دنیا نمی تواند آرامش را به زندگی ها بیاورد و لذا همسران پاسداران تلاش کنند تا مهر و محبت را در خانواده به وجود بیاورند.

او ادامه داد: شیوه تربیت کردن صحیح بچه ها بسیار مهم است و در این راستا فضای خانه ها باید معنوی باشد تا فرزندان به درستی تربیت شوند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: در روایات تاکید شده است که بهترین زنان شما کسانی هستند خود را برای همسران خود آرایش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: حضور در انتخابات موجب حفظ انقلاب می شود و همه باید در حد توان خود برای تشویق مردم به حضور در انتخابات تلاش کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی معاونت سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: دشمنان دنبال دو قطبی سازی انتخابات هستند تا بتوانند انتخابات را به چالش بکشند که ان شاالله با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی خواهد شد.

 معاونت سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در این برهه حساس مردم ما با دقت به سه مولفه ارائه برنامه متقن و قوی از سوی کاندید مد نظر، کاندید مد نظردارای کارنامه قابل دفاع و قوی اجرایی و انقلابی باشد و بهره مندی از تیم اجرایی قوی و کارآمد جهت پیش برد مسائل اجرایی کشور می توانندبه فرد اصلح رای دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات، ناکامی توطئه‌های دشمن در طی این سال‌ها برای از بین بردن انقلاب و نظام ما را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار