خبرهای داغ:
در آستانه انتخابات

شهردار باغشهر تاریخی نطنز مردم شریف این دیار کهن را به حضور حداکثری دعوت کرد

علی پیراینده شهردار باغشهر تاریخی نطنز از مردم این دیار کهن برای حضور حداکثری و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۶۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز: علی پیراینده شهردار باغشهر تاریخی نطنز از مردم این دیار کهن برای حضور حداکثری و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

چهل و یک سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند .

ملت بزرگوار ایران اسلامی علی الخصوص شهروندان باغشهر تاریخی نطنز همواره در برهه های حساس مختلف انقلاب با حضور فعالانه و آگاهانه خود، دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کرده و این بار نیز در 28 خرداد ماه با حضور آگاهانه پای صندوق های رای چشم طمع آنها را برای همیشه کور می کنند.

اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم شریف نطنز از کلیه بزرگواران نطنزی جهت حضور پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر که جمعه هفته جاری (۲۸ خردادماه) برگزار می شود دعوت می نمایم.

امید است مردم عزیز ایران با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و با مشارکت در این رویداد بزرگ در انتخاب نمایندگان اصلح و برآمده از اراده ملت ایران همراهی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار