فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد ماه نماد ظهور اقتدار ملی و لبیک مجدد به آرمان ها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۷۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار حاجی محمدی در نشست روشنگری ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه که در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر به همت بسیجیان حوزه بسیج ادارات وکارمندان ۲۲۹۱حضرت ثامن الائمه(ع) برگزار شد، با اشاره به این که کشورمان در دوره ی رژیم طاغوتی پهلوی بیشتر یک مصرف کننده در زمینه های مختلف بوده است، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی و غیره و حتی صادر کننده ی محصولات به دیگر کشورها هستیم.

آینده درخشان کشور در گروی حضور حداکثری در انتخابات است

وی افزود:  اگر به موقع دشمن شناخته نشود، تازه بعد از 8 سال می فهمیم، چه ضربه ای از دشمن خورده ایم، ما یک انقلاب اسلامی و یک دولت انقلاب اسلامی داریم، این دو فرق می کند، انقلاب اسلامی محصور نمانده و امروزه تا قلب آفریقا نفوذ کرده، انقلاب اسلامی باعث رعب و وحشت اسرائیل از محور مقاومت اسلامی در دنیا شده است.

وی عنوان کرد:انتخابات پیش رو شب قدر انقلاب اسلامی و اکنون شب قدر انقلاب است، شب قدری که مقدرات 4 یا 8 سال کشور و جهان را تحت شعاع خود قرار می دهد.

وی اذعان کرد: تاریخ نشانگر این بوده است که اگر مردم با ولی فقیه زمان خود همراه نباشند باعث تضعیف اسلام شده اند و مانع رسیدن به زمان ظهور می شوند.

وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم که در حد توان مردم را به مشارکت به انتخابات تشویق کنیم و از اتفاقات خوبی که در کشور رخ داده برای مردم روشنگری کنیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها