خبرهای داغ:

سپاه شاهرود همگان را به حضور در انتخابات دعوت کرد

شاهرود_ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با صدور بیانیه از آحاد مردم ولایتمدار را برای حضور پرشور در انتخابات روز ۲۸ خرداد دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
سپاه شاهرود همگان را به حضور در انتخابات دعوت کردبه گزارش خبرنگار بسیج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و رأی دادن آن‌ها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است. (مقام معظم رهبری)
‌انتخابات یکی از ارکان اساسی مردم‌سالاری دینی است که به برکت پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت در تعیین سرنوشت کشور خویش نقش اصلی را ایفا می‌کنند و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می‌فروشیم و با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عزت و آبروی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشیم.
انتخابات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین ملّت بزرگ ایران اسلامی و به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم و به حول و قوه الهی در انتخابات پیش رونیز همچون سال‌های قبل شاهد این حضور دشمن‌شکن خواهیم بود و انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر به همه جهان اثبات می‌کند که نهاد‌های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رأی و اراده ملت بزرگ ایران است.
اینک با توجه به برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ما پاسداران، بسیجیان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اعلام می‌داریم؛ ضمن انجام‌وظیفه و رسالت پاسداری از حریم ولایت و کمک به نهاد‌های مسئول در امر تأمین امنیت کشور، از آحاد ملت به‌ویژه مردم غیور استان سمنان و شهرستان شاهرود می‌خواهیم برای لبیک به ندای، ولی امر مسلمین و ادای تکلیف دینی، شرعی و قانونی خویش؛ در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و با انتخاب اصلح در انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، برگ زرین دیگری بر افتخارات خویش در دفاع از انقلاب اسلامی بیفزایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها