خبرهای داغ:
شاهرود_حوزه بسیج طلاب و روحانیون و اساتید شهید مطهری شاهرود در بیانیه‌ای از همگان خواست با حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
دعوت بسیج طلاب و روحانیون شاهرود به حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج طلاب و روحانیون و اساتید حوزه شهید مطهری شاهرود در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا
انقلاب اسلامی همچنانکه با حضور پرشور ملت ایران به پیروزی رسید، در تداوم راهبردی خود نیز همواره مبتنی بر شرکت گسترده آحاد مردم در تمامی عرصه‌های سرنوشت ساز کشور بوده و هست و همین امر ضامن جمهوریت نظام اسلامی در کنار اسلامیت آن محسوب می‌شود.
قطعا یکی از عرصه‌های نقش آفرینی مردم در شکل دهی به سیاست‌های جاری در کشور، انتخابات‌هایی بوده که همواره به صورت قانونی، نظام‌مند و به دور از شائبه‌های تبلیغاتی دشمنان برگزار شده است.
در این راستا کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه گذشته مملو از نمایش مردم سالاری و در نتیجه ضامن امنیت همه جانبه آن بوده است.
حضور مردم در انتخابات اخیر نیز برگی دیگر از افتخارات جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود چرا که در میان دریای متلاطم و ناآرام کشور‌های منطقه غرب آسیا، این انتخابات در کمال آرامش در ایران اسلامی برگزار شده و همچنین نشانی از وفاداری و پایبندی حداکثری مردم به میهن و نظام اسلامی خویش محسوب می‌شود.
این حضور مردم در صحنه و انتخاب آن‌ها نشان داده که آحاد مردم پیروز واقعی این عرصه بوده اند و نقشه دشمنان برای فاصله افکندن بین مردم و نظام نقش بر آب شده است.
قطعا همان گونه که مردم با نقش آفرینی فعالانه خود مسیر امنیت آفرینی برای کشور خویش را فراهم کرده اند، از این پس نیز با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود، اقتدار ملی خویش را نشان خواهند داد و با پایان دوران رقابت‌های انتخاباتی، این رقابت‌ها را به صحنه همکاری‌ها و همدلی‌های ملی تبدیل خواهند نمود.
بر همین اساس طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه شهرستان شاهرود بر خود لازم می‌دانند بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید نماینده چرا که این حضور، لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نشانی از پیوند بین ملت و نظام اسلامی و در نتیجه ضامن امنیت داخلی و خارجی آن محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها