خبرهای داغ:

حضور در انتخابات، نمایش همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت ملی در جهان

شاهرود_بسیج حقوقدانان شهرستان شاهرود پیرامون شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۹۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
حضور در انتخابات، نمایش همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت ملی در جهانبه گزارش خبرنگار بسیج؛ بسیج حقوقدانان شهرستان شاهرود پیرامون شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی
ان اللّه لا یُغیِّرُ ما یقوم حتی یُغیِّرُ ما بانفسهم.
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)
انتخابات ملت ایران مایه‌ی آبروی کشور و عزت و سربلندی و اقتدار ملی شد. (مقام معظم رهبری)
بی‌تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی نوظهور و تاثیرگذار در منطقه ظاهر شده، حضور پرشور و شعور در عرصه انتخابات، بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار ایران خواهد بود.
امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلومان و آزادی‌خواهان جهان به ایران به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده است.
مستکبران عالم بار دیگر باید خود را آماده کنند تا مشتی آهنین، از آستین ملت سرافراز ایران بیرون آید و بر دهان یاوه گویشان کوبیده شود، امید که از خواب غفلت بیدار شوند.
دشمن با همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی خصوصا رسانه‌ای به دنبال القای این فرضیه باطل است که باعث و بانی تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی، نظام اسلامی است و نیز به دنبال القای این انگاره اند که فاصله گرفتن از نظام و عدم مشارکت در انتخابات پُلی خواهد بود در جهت کاهش تحریم و رفاه بیشتر، این در حالی است که حضور حداکثری و در کنار آن انتخاب یک دولت جهادی، انقلابی و استکبار ستیز موجب نمایش همدلی و وفاق ملی و نیز به رخ کشیدن عزت ملی به جهانیان، خصوصاً دولت‌های مستکبر.
ما بسیجیان حقوقدان شهرستان شاهرود نیز بر این باوریم که تحقق ایرانی قدرتمند، نیازمند دولتی انقلابی - جهادی و توانمند است و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و دست یابی به آرمان‌های انقلاب دست در دست آحاد مردم ضمن مشارکت در انتخابات پیش رو با انتخابی هوشمندانه فردایی بهتر را برای کشورمان رقم بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها