خبرهای داغ:
حضور در انتخابات مایه تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  ؛ همایش سفیران مشارکت ، ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان بجنورد همزمان با دهه کرامت در تالار حافظ برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در این همایش با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در حمایت از اسلام از صدر اسلام تا کنون گفت: تاثیرگذاری زنان ایران در جامعه در حال افزایش است و مادام که توجه به این قشر بیشتر شود، سلامت جامعه افزایش می یابد.
مهدی الهی راد با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای اظهار داشت: به یقین اگر مشارکت مردم در انتخابات و حضور در این رویداد مهم، مهم نبود و یا فرمایشی بود، دشمن این قدر برای منصرف کردن مردم از حضور در آن تلاش نمی کرد.
وی افزود: دشمن از حضور مردم ما و از پشتیبانی از نظام عصبانی و خشمگین است زیراکه این حضور را مایه تداوم انقلاب می داند و دشمن تلاش دارد تا به هر وسیله و شیوه، انقلاب اسلامی را ساقط کند و یکی از حربه هایش، مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات است.
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: گرانی ها، تورم و گلایه مردم از آن سبب شده تا دشمن آن را مایه دلسردی مردم از حضور در پای صندوق های رای قرار دهد اما مردم ما همواره از آرمان های نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی کرده اند.

در ادامه این همایش ملیحه یغمایی " مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی " نیز گفت ؛ بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، عنصر تاثیرگذار در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه ساز حضور حداکثری در پای صندوق های رای هستند.

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان در خانواده نقش تاثیرگذار بوده و سهم این قشر در تاثیرگذاری در جامعه تعیین کننده است اظهار داشت: در انقلاب اسلامی، حضور زنان در خانواده و جامعه به صورت منطقی رشد کرده و این وضعیت به برکت این نظام و توجه به این قشر ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: بانوان این استان در ۲۸ خردادماه جاری، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، با وجود تمام سم پاشی ها و کاشتن بذر ناامیدی توسط دشمن علیه زنان جامعه ما، این قشر در نظام جمهوری اسلامی جایگاه والایی یافته اند به طوری که بیش از ۵۵ درصد از ورودی ها به دانشگاه های کشور را دختران تشکیل می دهند و بیش از ۴۰ درصد از اعضا هیات علمی دانشگاه ها بانوان هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها