خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در ناحیه مقاومت بسیج فاروج برگزار شد

با حضور همه آحاد مردم در انتخابات حماسه ای ایجاد می شود که دشمن نا امید خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۲۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبر گزاری بسیج در این نشست که در محل ناحیه مقاومت بسیج فاروج برگزار شد سردار ابولقاسم چمن  ضمن تبریک دهه کرامت  با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: ان شاء الله شاهد یک انتخابات پرشور دشمن شکن باشیم.

وی با تصریح بر اینکه  حضور همگانی و حداکثری اولویت اول است، افزود: انتخاب اصلح با ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت دوم ما است تا دولت جوان انقلابی محقق شود.

ابولقاسم چمن در ادامه گفت: شیطان با تمام اعوان و انصار خود به میدان آمده است و برای مایوس کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته است لذا موظف هستیم در مقابل شیطان بایستیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)  با تصریح بر اینکه مردم، ولی نعمت هستند، خاطرنشان کرد:جمهوریت و اسلامیت یک اصل مهم است و نباید اجازه بدهیم  جمهوریت کمرنگ شود چرا که اگر این تفاق بیفتد انقلاب آسیب می‌بیند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز دوست و دشمن به این انتخابات چشم دوخته انداضافه نمود ، مقام معظم رهبری  فرمودند: راه حل مشکلات کشور دولت جوان  مومن است،امروز کاملا مشخص است چه کسی به درد مردم می خورد چه کسی اشرافی نیست؟ چه کسی رانت بازی نمی کند؟ چه کسی فامیل بازی نمیکند؟ چه کسی پر و بال خدمت را زیر پای مردم پهن می کند؟ چه کسی خود را خسته می کند برای خدمت به مردم و از حضور در میدان نمی ترسد؟
وی در پایان
  اضافه نمود حاج قاسم در وصیت نامه خود این گونه نوشت: امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص). امام خمینی(ره) هم فرمود: حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است از نماز هم واجب تر است همه ما باید فدای جمهوری اسلامی بشویم .

سردار چمن در پایان گفت:انشاءالله با حضور همه آحاد مردم حماسه ای ایجاد شود که دشمن نا امید شود،به حق خون پاک این شهیدان انتخابات ۲۸ خرداد پرشور و یکی از خرمشهرهای در پیش خواهد بود، وظیفه ما فراتر از شرکت در انتخابات است، همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها