خبرهای داغ:

همایش بصیرتی با حضور آحاد مردم در مسجد جامع تیتکانلو برگزار شد.

حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی و انقلابی است، یک وظیفه ملی نیز تلقی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۲۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبر گزاری بسیج، در این همایش که در محل مسجد جامع شهر تیتکانلو و با حضور بسیجیان و آحاد مردم شهید پرور این شهربرگزار شد،فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با بیان اینکه امروز تمام دنیای قدرت مجبورند که در محاسبات خود جمهوری اسلامی ایران را به حساب آورند تصریح کرد: با حضور حداکثری می‌توان این جنبه را تقویت کرد و به این اقتدار افزود.

سردارابولقاسم چمن  گفت :در این شرایط همه اقشار به ویژه قشر تحصیلکرده باید توجه داشته باشند که تکلیفی امروز بر عهده‌ ما می باشد که به دیگران بفهمانیم که حضور ما در انتخابات، چقدر باعث سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی در ادامه  با تصریح بر اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل نظام اسلامی نعمت‌های بزرگی برای ملت جاری کرد ، افزود: یکی از آن‌ها انتخابات است که همچون فرصتی ارزشمند در اختیار ملت قرار گرفته است.

سردار چمن  ادامه داد حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی و انقلابی است،    یک وظیفه ملی نیز تلقی می‌شود بنابراین همه افرادی که به دنبال پیشرفت جامعه هستند باید در انتخابات شرکت کنندو همگان را نیز به حضور صد درصدی ترقیب و تشویق نمایند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در پایان با بیان اینکه شهدای ما استمرار مسیر شهدای عاشورا و کربلا هستند ادامه داد: شهدا در اوج استفاده از فرصت‌ها بموقع و بهنگام زمانی که احساس وظیفه شد با لبیک به فرمایشات امام خمینی (ره) با بصیرت در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند و اکنون نیز نوبت ما است تا با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا با حضور صد درصدی در انتخابات پاسخ دندان شکنی به تمام دشمنان داخلی و خارجی این کشور دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها