خبرهای داغ:

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

فرمانده سپاه مهاباد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، موجب تقویت قدرت، اعتبار نظام و انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۴۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ جلیل نقشی فرمانده قرارگاه امام سجاد و سپاه مهاباد در نشست روشنگری با موضوع انتخابات و بصیرت افزایی که در جمع کارکنان این سپاه برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان یک پاسدار و بسیجی و سرباز ولایت وظیفه داریم که تمام تلاش خودمان را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بکار گیریم، چرا که هر چقدر قدرت انقلاب اسلامی به ویژه قدرت نرم آن تقویت شود، به طور قطع شرایط زندگی مردم نیز بهتر و هموارتر می‌شود.

 وی بیان داشت: در عرصه منطقه ای به ویژه در کشورهایی همچون سوریه، یمن، فلسطین، غزه و لبنان نیز امروز شاهد هستیم، که مردم این مناطق با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانستند در مقابل ظلم و صهیونیسم بایستند و این الگویی که از مردم ایران به ملت های آزاده خواه جهان صادر شده است، به بطورقطع با حضور حداکثری مردم تقویت خواهد شد.

 فرمانده سپاه مهاباد افزود: دشمن خیلی تلاش کرده است که نشان دهد این الگو، شکست پذیر است اما این الگو برای مردم همچنان زنده است و اثراتش را در منطقه می بینیم و این الگو حتی مقدمه ای برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

 سرهنگ نقشی در ادامه گفت: امروز می‌دانید که دشمن در قالب جنگ ترکیبی، انقلاب و مردم جامعه ما را هدف قرار داده است و در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی به مردم فشارمی آورد که انقلاب اسلامی ایران از مبانی خودش عقب نشینی کند ولی مردم عزیز ایران اسلامی می توانند با حضور حداکثری خود نگاه دشمن را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات