خبرهای داغ:

اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام دشمن می اندازد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام دشمن می اندازد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سید نظری با حضور در جمع نیروهای بسیجی و سپاهی گردان ثارالله این شهرستان، اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه از همان بدو شروع کار یعنی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده است، انقلابی که با زحمات و مجاهدت‌های فراوان مردم مسلمان ایران برپا شده است.

وی افزود: بررسی کارنامه سپاه نشان می دهد که این نهاد مردمی و ملی در کنار تلاش برای ارتقا توان دفاعی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، در عرصه های فرهنگی و اقتصادی کشور نقشی مهم را ایفا کرده است.

سید نظری عنوان کرد: امروز اقتدار و انسجام سپاه به نحوی است که نام آن نیز لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و اگر تدبیر و دستور ولایت مبنی بر تشکیل سپاه نبود، ایستادگی در برابر توطئه‌هایی که دشمن هرلحظه علیه کشور ما انجام می‌دهد، ممکن نمی‌شد.

سید نظری در ادامه گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر طراحی ها و دشمنی های این مرز و بوم می تواند به عنوان رکن مهمی از فرهنگ اجتماعی در عرصه های مختلف جامعه به عنوان راهکاری موفق در تحقق آرمان ها و اهداف ملت و نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد فرهنگی که سپاه توانسته تجربیات موفقی را در این عرصه ها به جامعه ارائه نماید.

انتهای پیام

ارسال نظرات