خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه کشاورزی خراسان جنوبی:

مدیریت کارآمد، انقلابی، جهادی و تحول آفرین با انتخاب اصلح

در انتخابات شرکت می کنیم برای پیاده کردن تفکر اصلح و شکوفایی کشاورزی کشور با مدیریت کارآمد، انقلابی، جهادی و تحول آفرین و تلاش برای فردای روشن ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۰۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه سازمان بسیج جامعه کشاورزی در آستانه انتخابات 1400 به شرح زیر است:

 

 بسم االله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران اسلامی

: ان اهلل یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها (نساه ایه58 ) همانا خداوند به شما امر می کند امانت ها را به صاحبانش باز دهید.

اینک که در آستانه برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری در 28خرداد 1400قرار گرفته ایم ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران علی الخصوص روستائیان عزیز و متخصصین حوزه کشاورزی و دامپروری برای مشارکت حداکثری در پای صندو قهای رای، که این مشارکت فارغ از هرگونه حزب، دسته و جناح بندیهای سیاسی ضامن بقا ، امنیت و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، با توجه به شرایط حساس کشور و عملکرد نامطلوب تفکر «ما نمی توانیم» همان تفکری که کشور را در طول هشت سال حکمرانی به اندازه پنجاه سال به عقب برگردانده است، نیازمند حضور حداکثری مردم در این عرصه می باشیم، حال از همه ی دلسوزان انقلاب اسلامی استدعا داریم در این فرصت باقی مانده در کربلای انتخابات ایران، علی اکبر وار، حبیب گونه و زینب وار حسین زمان را یاری کنیم.

امروز که هر لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است تلاش ها را فقط به فضای مجازی معطوف نکنیم از ارتباط چهره به چهره و امید آفرینی در مردم و ترسیم افق روشن انقلاب اسلامی و ایجاد تحول و جهش کشور با نگاه ما می توانیم بایستی در دستور کار همه ی دل سوزان انقلاب اسلامی قرار گیرد ، در تلاش هایمان هیچ سهم خواهی نداریم  سهم خواهی اگر هست برای احقاق حق ملت شریف ایران است.

 برای دفاع از ارزش ها، دفاع از دین و حیثیت ملتی است که هشت سال در زیر چکمه های بی تدبیری و بی کفایتی مدیران نالایق ، شاهد رنجش ملتی هستیم که سفره زندگی شان روز به روز کوچک تر می شود.

 مقام و منزلت این ملت همان است که امام راحل(ره) فرمودند: این ملت بهتر از ملت حجاز در عهد رسول االله (ص) و  کوفه و عراق در عهد حسین ابن علی )ع( است.

لذا تلاش برای پیاده کردن تفکر اصلح و شکوفایی کشاورزی کشور با مدیریت کارآمد، انقلابی، جهادی و تحول آفرین و تلاش برای فردای روشن ملت ایران است. دوباره ایران را می سازیم و قطار سریع کشور را روی ریل های پیشرفت قرار خواهیم داد.

 وعده ما 28خرداد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

. )ان تنصروااهلل ینصرکم ویثبت اقدامکم( دین خدا را یاری کنید,خداوند شمارا یاری میکند و گام هایتان را استوار به وعده الهی یقین داریم (ان مع العسر یسرا(در پی هر سختی آسانی خواهد بود.

انتخاب مان را اصلح کنیم و به فردای روشن ملت سلام دهیم، سلام بر ایران قوی و سربلند وتمدن ساز

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها