حیدری در نشست روشنگری:

شورای شهری انتخاب کنیم که در تلاش برای پیاده کردن الگوی اسلامی باشد

در نشست روشنگری حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد با همکاری حوزه معصومیه (س) مطرح شد: اگر این شهر دارالعباده بر اساس الگو‌ها و نماد‌های ایرانی و اسلامی اداره شود تمامی مشکلات حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۶۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرمربی و مربیان حلقه‌های صالحین حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با همکاری مدرسه علمیه معصومیه (س) نشست روشنگری با حضور حجت الاسلام حیدری از سازمان اداره اوقاف با موضوع کاندیدا‌های شورای شهر و حضور حداکثری مردم در انتخابات در این مدرسه برگزار کرد.
حیدری در بحث کاندیدا‌های شورای شهر گفت: کسانی را باید برای شورای شهر برگزینیم که در تلاش برای پیاده کردن الگوی اسلامی و پیشرفت شهر و خدمات شهرمان باشد. اگر این شهر دارالعباده بر اساس الگو‌ها و نماد‌های ایرانی و اسلامی اداره شود تمامی مشکلات حل خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای این که اصلح‌ها رای بیائرند باید متحد شویم که در غیر این صورت موفق نخواهیم شد. مشکل این است که دشمنان داخلی و خارجی در باطل خود اتحاد دارند، ولی ما در حق خودمان اتحاد نداریم.
نماینده اداره اوقاف تصریح کرد: بارای حضور حداکثری باید تمام تلاشمان را با همه‌ی نیروهایمان به کار ببندیم. افرادی که قشر خاکستری هستند را پیدا کنیم و با آن‌ها با همان منطق خودشان پیش برویم و قانعشان کنیم که اشتباه در رای دادن نیست اشتباهمان در رای نادرستمان است.
حیدری خاطر نشان کرد: برای نشان دادن حضور پرشور مان به دشمنان و کور کردن چشمشان هر خانواده یک گروه خانوادگی به نام شهدا تشکیل دهد و در روز رأی گیری خانوادگی به محل اخذ رای بروند و پس از رای دادن عکس بگیرند و در مجازی به اشتراک بگذارند تا منافقین و غربی‌ها ببینند که این همه تاکیدشان بر رای ندادن روی مردم ما اثر نداشت.
ارسال نظرات