دعوت ۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای حضور در انتخابات فردا؛
۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای از مردم برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۹۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» خداوند هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خود اقدام به تغییر نمایند. 

در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در «گام دوم نظام انقلاب اسلامی» هستیم. مقطعی از انقلاب اسلامی که دوست و‌ دشمن می دانند همه دستاوردهای مثبت آن، زاییده جریان انقلابی- جهادی و همه کاستی‌ها، معلول جریان غیرانقلابی-عافیت طلب و دوری از وصیت‌های گهربار امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم بوده است.  

بدخواهان مردم ایران از آنسوی آبها و با گرفتن پول و امکانات از عوامل خارجی و پشت پرده، در یک جنگ تمام عیار روانی و سیاسی- اقتصادی، تلاش می‌کنند تیشه به ریشه امید، آینده جوانی و پیشرفت ایران اسلامی بزنند و دعوت به انفعال می‌کنند. ما به عنوان جزیی از ملت شریف ایران اسلامی که تلاطم‌های اقتصادی را همچون مردم، با گوشت و پوست و خون خود لمس کرده ایم این نوید را می‌دهیم که همچون گذشته از پس حل مشکلات بر خواهیم آمد به شرط اینکه منفعل نشویم و صحنه را بدست دشمن ندهیم.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی از آحاد ملت درخواست می‌کنیم اولا تحت تاثیر این تبلیغات بیگانه و بی درد قرار نگیرند، ثانیا منصفانه به کارنامه عملکرد همه دولت‌های بعد از انقلاب بنگرند.

در همه دولت‌های قبل زحمات زیادی کشیده شده و خدمات شایانی صورت گرفته، اما در فرایند آزمون و خطا اشتباهات تصمیم گیری و عملکردی واضحی هم وجود دارد. نمونه آن  مفاسد اقتصادی شکل گرفته ذیل قوانین غلط یا فرایندهای غیرشفاف است که باید دست دزدان از بیت المال قطع شود. اما در نهایت مدیران همه دولت‌ها، فرزند ملت و نظام بوده اند و ما این راه دشوار را با اتکال به خداوند متعال و رهبری داهیانه امامین انقلاب و تلاش مخلصانه عناصر جهادی تا به اینجا آمده‌ایم. مسیری که هیچگاه عاری از خدعه دشمنان و مکر دنیاپرستان نبوده است. باید دقت کنیم از این پس هم هیچکس جز خود مردم و حضور موثر آنها در صحنه گره گشای مشکلات نیست. 

شاید یکی از اشتباهات گذشته این بوده که حضور در صحنه فقط منحصر به حضور در پای صندوق رای شده است، در حالیکه تفکر دینی ما می‌گوید « دولت‌ها نیازمند رصد مداوم و امر به معروف و نهی از منکر مستمر» هستند. انتخابات قطعا علاج دردهای مزمن جامعه امروز ماست. حضور پرشور شما مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح افراد زمینه ساز شکل گیری دولت جوان حزب اللهی است که امیدواریم منشا گشایش، تحول، اصلاح و جهش ایران اسلامی شود.

پس مردم عزیز ایران اسلامی، فرصت را از دست ندهید و با انتخاب رییس جمهور شایسته و بایسته، جریان انقلابی- جهادی را احیا کنید؛ یعنی جریان مکتب خمینی کبیر، خامنه‌ای و شهید مطهری و شهید بهشتی و شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده‌ها را زنده کنید. 

مواظب باشیم که شرکت در انتخابات، حق الناس و کوتاهی در آن، آسیب زدن به حقوق خود و دیگران است. لذا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا، تکلیفی الهی و حق الناس غیر قابل اسقاط است. وعده ما پای صندوق‌های رای، برای آغاز نظارت مستمر نسبت به عملکرد دولت‌ها و دستگاه‌ها و تعالی ایران اسلامی انشاالله. 

۳۵۰ کانون استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

 

منبع : دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی دانشگاه آزاد
 
ارسال نظرات