برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ملارد

هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان و سایر اعضاء با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۰۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: هشتادو سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی  شهرستان با موضوع "انتخابات و حضور گسترده مردم" به ریاست حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه و با حضور سجاد برنجی فرماندار ،امیر اسماعیل پورروشن دبیر شورا ودیگر اعضای این شورا، در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ملارد در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر تشویق مردم به حضور حداکثری عنوان کرد: نامزدها از تخریب رقبا در تبلیغات و فضای مجازی اجتناب ودر راستای ترغیب و تشویق عموم مردم جهت شرکت در انتخابات، تلاش مضاعف داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ملارد با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مهم ترین اصل در این عرصه است، افزود: می بایست جلساتی با کاندیداها و همچنین هیأت های نظارت و اجرایی بصورت جداگانه برگزار و در بحث انتخابات توجیه و موارد مختلف انتخاباتی به آنها احصا گردد.

سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت:  جلسات هماهنگی برگزاری انتخابات را در محل فرمانداری با حضور هیأت های نظارت و اجرایی و کاندیداهای شوراها برگزار و موارد مذکور در بحث نحوه تبلیغات و اخلاق انتخاباتی و انجام شور انتخاباتی در بین مردم را عنوان خواهیم کرد.

برنجی با اشاره به اینکه دغدغه مشارکت مردم در انتخابات باید در همه وجود داشته باشد گفت: برخی افراد از ماهها قبل پروژه دلسردی مردم از انتخابات را کلید زده اند که ان شاء الله مردم عزیز با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

همچنین در این جلسه مصوب گردید به منظور برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری ملت  کلیه سازمانها و ادارات در مورخ بیست و هفتم خردادماه سال جاری نسبت به ارسال پیامک دعوت به حضور در انتخابات به مخاطبین خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات