مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

حل مشکلات مردم نیازمند روی کارآمدن دولتی همسو با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

مهرستان- حجت الاسلام اکبر پور گفت: ضروری است ائمه جمعه و جماعات در آگاه سازی عموم مردم نسبت به انتخاب درست و آگاهانه اقدام کنند تا کشور اسیر تفکرات این افراد و جریان‌های مخالف انقلاب نشود.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۲۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور در همایش ائمه جمعه و جماعات که در سالن ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز کشور گرفتار تفکرات عده‌ای سیاستمدار لیبرال شده  گفت: ضروری است ائمه جمعه و جماعات در آگاه سازی عموم مردم نسبت به انتخاب درست و آگاهانه اقدام کنند تا کشور اسیر تفکرات این افراد و جریان‌های مخالف انقلاب نشود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور، حل این مشکلات را نیازمند انتخاب هوشمندانه و درست مردم و روی کارآمدن دولتی همسو با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: اگر تغییر و تحول اساسی اتفاق نیفتد، مشکلات گسترده‌تر و گریبان گیر همه اقشار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در ادامه افزود: امروز متاسفانه معیشت مردم به بازی گرفته شده، بسیاری از مسائل رها شده و مردم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنند که همه این‌ها، اهمیت انتخاب درست در انتخابات پیش رو را دو چندان میکند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور در آخر با تاکید بر اینکه با نصرت الهی و استقامت ملت از این پیچ تاریخی بسلامت عبور خواهیم کرد اظهار داشت: در این مرحله، همه اقشار بویژه جوانان متعهد و ولایی وظیفه دارند، نقش موثر خود را در دولت سازی اسلامی و در نهایت تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا و شعار‌ها و ارزش‌های اسلامی را به سراسر جهان منتقل کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار