امام جمعه عجب شیر:

راه امید برای ما بسته نیست با توکل بر خدا در انتخابات شرکت کنیم

تبریز- امام جمعه عجب شیر گفت: راه امید برای ما بسته نیست چرا که رهبری شجاع، حکیم، جانباز، مدیر و مدبر داریم که می تواند تمام نقشه های دشمنان دین و اسلام را نقش بر آب کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۲۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام محمود شربیانی در جمع بسیجیان، رزمندگان، خانواده شهدا و مردم مراغه، افزود: در کنار شهیدان گلگون کفن جمع شدیم نخست اینکه با شهیدان تجدید میثاق و عهد می بندیم تا راه آن ها را ادامه دهیم.

  وی ادامه داد: ما آمده ایم به شهدا بگوییم که شما جان خود را در قربانگاه عشق تقدیم کردید و نگذاشتید این اسلام از بین برود، ما هم آمده ایم در انتخابات با لبیک گویی به شهدا و رهبری در پای صندوق رای حاضر می شویم. 

حجت الاسلام شربیانی در جواب آنهایی که از رای دادن منصرف شده اند گفت: ما مسلمان هستیم و برای هدایت و راهنمایی ما انسانه ا قران نازل شده و آن برای نجات بشر راهنما است و درکنار قرآن اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) راداریم و نماینده امام زمان(عج) ولی فقیه در راس امور داریم که ما را راهنمایی می کنند و مسیر را برای ما نشان می دهند و سفارش همه برای ما شرکت در انتخابات است نباید در این راه مایوس و نا امید باشیم.

امام جمعه عجبشیر در جواب بعضی از کاندیداهای غرب زده و چشم امید بسته به غرب هم گفت: امریکا و استکبار جهانی در مشکلات اقتصادی خود دست و پا زده و خفه می شوند چطور می خواهد مشکلات اقتصادی ما را حل کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: راه امید برای ما بسته نیست چرا که رهبری شجاع، حکیم، جانباز، مدیر و مدبر داریم که می تواند تمام نقشه های دشمنان دین و اسلام را نقش بر آب کند راه را برای ما هموار می کند و باید ایمان به خدا داشته باشید و با توکل بر امدادهای غیبی الهی تکیه کنید و در انتخابات شرکت کنید که خداوند بر همه امور آگاه و تسلط دارد.

حجت الاسلام شربیانی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: انتخاب ما هم باید یک فرد انقلابی باشد و به جوانان اعتماد کند این جریان تمایل به غرب نمی تواند مشکلات جامعه ما را که به وجود آورده اند راحل کند.

وی اضافه کرد: دشمن در بین جوانان عملیات های روانی راه انداخته تا تدابیر و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب تحقق نیابد تا رئیس جمهور غرب گرا برس کار آید و جوانان را نا امید کنند و کشور را به بیگانه گان وابسته کند.

حجت الاسلام شربیانی از اعتماد امام به جوانان یادآوری کرد و گفت: در اوایل انقلاب امام(ره) به جوانان و توانایی آن ها باور داشتند که انقلاب را به پیروزی رساندند و ما نیز باید به جوانان امیدوار و اعتماد داشته باشیم فردی را انتخاب کنید که جوانان را مایوس نکند به استعداد های جوانان ایرانی اسلامی اعتماد داشته باشد تا بنواند با تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات جامعه را حل بکند.

فرمانده سپاه مراغه نیز  گفت: در جوار شهدای گران قدر که برای ما عزت و سربلندی آفریده اند عهد می بندیم که با تمام وجود طبق وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در پای صندوق های رای حاضر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار