مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران در گفت و گو با بسیج خبر داد
ساری-مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت: مسابقه عکاسی با موضوع حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها و خبرگان رهبری باهمکاری معاونت سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
خبرگزاری بسیج،محمد نوری در گفت‌وگو با با خبرنگار بسیج در ساری،اظهار کرد: ۲۸ خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

نوری با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: این انتخاب از این جهت متمایز و مهم است که اولین آزمون سیاسی ملت برای انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی و گزینش اصلح برای زمینه سازی و شکل گیری دولت توانمند، کارآمد، و انقلابی برای سال‌های حساس ومهم پیش رو است.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از برگزاری مسابقه عکاسی ویژه انتخابات در مازندران خبر داد و بیان کرد: محور‌های این مسابقه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، به تصویر کشیدن جلوه‌های انتخابات و شور مردمی و انقلابی اهالی استان مازندران، رأی اولی‌ها و مشارکت در راه اعتلای ایران اسلامی و ثبت لحظه‌های جذاب حضور کودکان در کنار والدین، سالخوردگان، عروس و داماد‌ها و… پای صندوق‌های رأی است.

نوری مهلت ارسال آثار در این مسابقه را از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۸ همان روز اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند در روز ۲۸ خرداد عکس‌هایی که از حضور مردم پای صندوق‌های رأی گرفته اند را به "سایت جامع امین" به آدرس www.amin-site.ir ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران تصریح کرد: جوایز این مسابقه ۲۵ کارت هدیه ۴۰۰ هزارتومانی است که پس از اعلام نتایج در روز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام نفرات برگزیده در سایت جامع امین معرفی می‌شوند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت: علاقمندان شرکت در مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با "سایت جامع امین" به آدرس www.amin-site.ir مراجعه کنند و یا سوالات خود را از طریق شماره شبکه اجتماعی ۰۹۱۱۲۵۶۳۶۱۵ در یکی از پیامرسان‌های تلگرام، واتساپ، ایتا و یا روبیکا با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها