تهیه و توزیع 700 بسته بهداشتی و بصیرتی توسط پایگاه بسیج کوثر کرج

فرمانده پایگاه کوثر حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی (ع) از تهیه و توزیع ۷۰۰ پک بهداشتی و بصیرتی جهت تشویق آحاد مردم به حضور در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هدایتیان، فرمانده پایگاه کوثر حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به مشارکت بانوانا در عرصه های سیاسی گفت: مشارکت بانوان در انتخابات بیشتر و سازنده تر است تا حدی که حضور آن ها نتیجه انتخابات را تغییر می‌دهد. زنان نباید مسائل سیاسی را از مسائل زندگی خود جدا کنند و باید به فعال بودن در عرصه های گوناگون ادامه دهند.

تهیه و توزیع 700 بسته بهداشتی و بصیرتی توسط پایگاه بسیج کوثر کرج

وی مطرح کرد: پایگاه کوثر از ابتدای دهه کرامت که ولادت حضرت معصومه (س) بود پای کار آمد و جشن هایی را در مساجد و فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کرد و چون ایام دهه کرامت با انتخابات همزمان شده بود، تمامی فعالیت های پایگاه با موضوع حضور در صحنه انتخابات صورت گرفت.

هدایتیان افزود: برنامه هایی از جمله جشن حلقه نوجوان و حلقه نونهال و کودک همراه با اهدای جوایز، مسابقات ورزشی دختران نوجوان و سه نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات نیز اجرا و راهکارهای تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رای، انتخاب اصلح، بصیرت در برابر جنگ  روانی و آشنایی با پیامدهای عدم مشارکت حداکثری مردم مطرح شد.

فرمانده پایگاه کوثر حوزه ۴۱۸ سپاه ناحیه امام هادی (ع) از تهیه و توزیع ۷۰۰ پک بهداشتی بصیرتی جهت تشویق آحاد مردم به حضور در انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: بیدار کردن اذهان عمومی و ارق ملی نیز از دیگر برنامه های صورت گرفته دراین ایام توسط این پایگاه بوده است.

وی، ارائه کمک معیشتی به نیازمندان و کمک نقدی به بیماران سرطانی به مناسبت دهه کرامت و دعوت از خانواده های نیازمند تحت پوشش پایگاه برای اهدای اقلام و برگزاری نشست بصیرتی برای آن ها جهت حضور در انتخابات را از دیگر برنامه های اجرا شده برشمرد.

هدایتیان گفت: از دیگر برنامه مهم پایگاه نیز می توان به فعالیت پرشور در فضای مجازی و فراهم کردن امکان پرسش و پاسخ و افزایش سواد رسانه بسیجیان و همچنین ارسال پیامک انبوه برای عموم مردم محله و بسیجیان جهت حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها